سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
رئیس جمهور در بدو ورود به اهواز:

تلاش برای مقابله با بحران در خوزستان

پنجشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب: 504380
رئیس جمهور در اهواز با بیان اینکه جلسه ویژه‌ مقابله با ریزگردها در اهواز برگزار می‌شود، گفت: ریزگردهای خوزستان با مشکلات متعددی همراه شد و مردم را در مضیقه قرار داد.
تلاش برای مقابله با بحران در خوزستان
 به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی در جمع خبرنگاران حاضر در فرودگاه اهواز اظهار داشت: بسیار خوشحال هستم که خداوند به بنده توفیق داد و امروز به همراه وزرا و معاونان همراه میهمان مردم عزیز، مقاوم، دلاور و صبور استان خوزستان و مردم اهواز باشم.

وی افزود: از هفته‌های پیش در نخستین روزهایی که استان و اهواز با مشکل ریزگردها مواجه شد برنامه‌ریزی‌هایی برای رفع  مشکلات و جلوگیری از اتفاقات بعدی انجام شد.

رئیس جمهور تصریح کرد: البته مشکل ریزگردها یک مشکل باسابقه است اما اخیرا با مشکلات متعددی توام شد که مردم را در مضیقه قرار داد و مسئله قطعی برق، آب و ارتباطات صورت گرفت.

روحانی گفت: تعدادی از وزرا به خوزستان سفر کردند و من نیز به معاون اول دستور دادم که جلسه ستاد بحران را خود وی برگزار و دنبال کند؛ وی نیز دو روز پیش از اقدامات انجام گرفته گزارشی کتبی به بنده دادند.

وی افزود: لازم دیدم که از نزدیک اقدامات انجام شده و اقداماتی که باید انجام شوند را ببینم به همین علت به خوزستان سفر کردم. امروز در اهواز یک جلسه ویژه‌ای برای مقابله با ریزگردها تشکیل می‌دهیم و بعد از جلسه نتیجه را به اطلاع مردم می‌رسانیم؛ طبق گزارشی که وزیر  نیرو به من دادند با شرایطی که پیش‌بینی کردند ان‌شاءالله دیگر شاهد قطعی آب نخواهیم بود و برای قطعی برق هم تلاش می‌شود که اتفاقی پیش نیاید.

روحانی عنوان‌کرد: درباره مسائل مربوط به ریزگردها  برای کانون‌هایی که در داخل کشور قرار دارند برنامه‌ریزی‌های  خوبی تهیه، اقدام و عملیاتی شده و کانون‌های مربوط به خارج از کشور یعنی عراق، سوریه و عربستان  نیازمند اقدامات منطقه‌ای و بین‌المللی است.

وی بیان‌کرد: من فقط می‌توانم به مردم عزیز و بزرگوار خوزستان بگویم که دولت در کنار مردم است و هیچ‌گاه نیست که رنج و مشکلات مردم مد نظر دولت و اعضای هیئت دولت نباشد. لازم می‌دانم از تمامی مسئولان استان از جمله نماینده ولی فقیه در خوزستان، استاندار، نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی و از همه مسئولان  که در این مدت تلاش کردند و همواره به فکر مردم هستند تشکر می‌کنم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *