پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۸
۵

پاسخ کریمی به معصومه ابتکار/ پيگير پست هاى اينستاگرامى من نباشید

دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۵
کد مطلب: 503839
در حال حاضر شما بايد بيشتر وقتتون را براى حل معضل بزرگ خوزستان و ديگر معضل ها نظير تخليه شدن فاضلاب ها به درياى خزر و خليج فارس بزارين نه اينكه پيگير پست هاى اينستاگرامى من و امثال من باشين.
پاسخ کریمی به معصومه ابتکار/ پيگير پست هاى اينستاگرامى من نباشید
به گزارش جهان نیـوز، علی کریمی چند روز پیش علاوه بر رویه همه هنرمندان و ورزشکاران که در اینستاگرام شان مطلبی برای همدردی با مردم عزیز استان خوزستان منتشر می کنند، ابتکار جدیدی به خرج داد و صدای اعتراضش نسبت به معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست را از طریق صفحه شخصی حسن روحانی، به گوش رئیس جمهور رساند.
 
در واکنش به این موضوع سازمان محیط زیست در سایت خود بیانیه ای منتشر کرد و پاسخ کریمی را با به رخ کشاندن سفرهای متعدد ابتکار به استان خوزستان داد.
 
ولی گویا کریمی قانع نشده و پاسخ این بیانیه را در صفحه اجتماعی خود به شرح زیر منتشر کرده است:
 
«سركار خانم ابتكار وظيفه من در قبال هموطنانم به دليل نداشتن پست و مقام، در حد يه پست اينستاگرامى مي تواند باشد و كار ديگه اى هم جز دعا كردن نمي توانم بكنم، ولى شما كه وظيفتون تحقيق و سياست گذارى است و بايد بر آن نظارت كنيد كه انجام شود، و در 3.5 سال گذشته بارها سفر كردين به قول خودتون، نبايد ١٪‏ وضع بهتر شده باشد، چرا نتايج تحقيق و سياست گذاريتون هر روز بدتر از ديروز شده است.
 
با اين اوضاع هوا من فكر مي كنم سفرهاى اين 3.5 سال گذشتتون بيشتر به خاطر اون حس نوستالژى لب كارون بوده (كه اون هم از بين رفته) تا تحقيق و ريشه يابى و علت يابى اين معضل.
 
در كل فكر مي كنم در حال حاضر شما بايد بيشتر وقتتون را براى حل اين معضل بزرگ و ديگر معضل ها نظير تخليه شدن فاضلاب ها به درياى خزر و خليج فارس بزارين نه اينكه پيگير پست هاى اينستاگرامى من و امثال من باشين.
 
مطمئن باشين اگه شما وظيفتون رو به نحو احسن انجام دهيد، ما و تمام مردم ايران از شما سپاسگزاريم همچنين مي توانيد دكتر روحانى كه به شما اعتماد كرد را روسفيد كنيد.
 
در ضمن منظور از كامنت من زير پست دكتر روحانى، يك پست براى همدردى با مردم خوزستان بود وگرنه ماشاءالله پرتلاش هستين!! به اميد روزى  كه به جاى حرف زدن، مرد عمل باشيم🙏🙏🙏»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هنرمندان و بازیگران و وورزشکاران که الگوی جامعه جوان ماهستند اگر همچون کریمی ها و دائی ها و خانمهای بازیگر و مردان بازیگر همه غیرتمندانه و نوع دوستانه اظهار همدردی کردند همه و کلهم اجمعین چنین کنند ؟/ یقین به میز چسبیده های بی تدبیر درصحنه ماندنی نخواهند بود و جایشان را به کسانی خواهند داد که مشکلی از گره های فراوان این مملکت باز کنند !!و افرین و احسنت به همه این عزیزانیکه با شهامت دارند از همنوع خود دفاع جانانه میکنند !!
Iran, Islamic Republic of
احسن به آقای کریمی اگر کاری از دستش بر نمی آید حداقل همدردی اش قابل ستایش است. زنده باشی هموطن. اگر امثال شماها جای ابتکار بودند الان ایران گلستان شده بود. اینها همانهایی هستند که از دولت گذشته ایراد بنی اسرائیلی می گرفتند ولی وقتی راس کار آمدند مشخص شد خودشان بدتر بدتر بدتر از دولت گذشته بوده و هستند. ابتکار ... در مقابل حقوقی که می گیری یک درصد هم کار نمی کنی. روحانی با دار و دسته اش برای همیشه بای بای بای بای
Iran, Islamic Republic of
ایول به علی کریمی .
احمد
Iran, Islamic Republic of
عجب جوابی داد بهش دمش گرم ناک اوت کردشون
فکر کنم ابتکاری ها تو اغماء هستند
واقعا بهتر از این نمی شد حالشون بگیره
Iran, Islamic Republic of
دوست دارم کریمی