پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

پاسخ سازمان محیط زیست به انتقاد کریمی از ابتکار

دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۷
کد مطلب: 503833
سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: «این سازمان عهده دار وظایف مطالعه، سیاستگذاری، برنامه ریزی و نظارت است که همه این ها در خصوص طوفان های گرد و غبار استان خوزستان انجام شده است.»
پاسخ سازمان محیط زیست به انتقاد کریمی از ابتکار
به گزارش جهان نیـوز، روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست پیرو انتشار کامنتی از سوی علی کریمی، ملی پوش ارزشمند کشورمان و سپس انتشار پستی در اینستاگرام وی؛ ضمن ابراز خرسندی از وجود فضای نقد و استقبال از امر به معروف آحاد جامعه به مسئولان، برای روشن شدن افکار عمومی نکاتی را در پاسخ به ایشان یادآور شد.
 
جناب آقای کریمی ضمن تشکر از توجه شما نسبت به معضلات محیط زیستی کشور، از آنجا که به عدم همدلی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با مردم خوزستان حتی در ظاهر و با قراردادن یک پست در اینستاگرام اشاره کرده اید، به اطلاع می رساند که اگر ملاک خدمت، پست گذاری در اینستاگرام باشد، خانم ابتکار طی سه هفته گذشته، پست های متعددی در مورد خوزستان در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده که در دسترس همگان است.
 
اما مهم تر از پست گذاشتن برای یک مسئول، حضور وی در استان و پیگیری مشکلات است که خانم ابتکار ۱۴ بهمن ماه در اهواز و شادگان حاضر شدند و مسئولان مربوطه و مقامات بین المللی را نیز برای تاکید بر جایگاه تالاب های خوزستان با خود همراه کردند. به علاوه در همین سفر، شورای اداری استان با حضور استاندار و همه مدیران ذی ربط کارگروه مقابله با گرد و غبار تشکیل، اقدامات انجام شده تشریح و راهبردهای کوتاه مدت و بلندمدت مشخص شد.
 
اما باید توجه داشته باشید که سازمان حفاظت محیط زیست عهده دار وظایف مطالعه، سیاستگذاری، برنامه ریزی و نظارت است که همه این ها در خصوص مقابله با گرد و غبار استان خوزستان انجام شده و وظیفه اجرا نیز بر عهده دستگاه های دیگری است. همچنین ارایه گزارش و وضعیت موجود به مقامات عالی کشور در این زمینه برای پیگیری و اقدام های عملی از دیگر امور مهم بوده که این کار را هم در هیات وزیران انجام دادند.
 
لازم به ذکر است که بیشترین تعداد سفر استانی معصومه ابتکار در سه و نیم سال گذشته به استان خوزستان بوده و بیشترین هزینه کرد استانی سازمان حفاظت محیط زیست نیز برای خرید تجهیزات پایش آلودگی برای استان خوزستان بوده است. و البته همه این اخبار برای راستی آزمایی قابل جستجو و در دسترس است.
 
مجددا از دغدغه شما برای هموطنان خوزستانی تشکر می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *