جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

فرصت مجدد برای ثبت‌نام در کنکور ۹۶

دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب: 503750
سازمان سنجش فرصت مجددی را برای ثبت‌نام در آزمون سراسری سال ۹۶ برای افرادی که موفق به ثبت نام نشده‌اند، اعلام کرد.
فرصت مجدد برای ثبت‌نام در کنکور ۹۶
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، ثبت‌نام برای آزمون سراسری سال 96 از روز سه‌شنبه (19 بهمن 95) آغاز و تا روز پنجشنبه 28 بهمن 95 ادامه داشت. متقاضیان شرکت در آزمون سراسری سال 96 برای‌ پذیرش در دوره‌های‌ روزانه‌، نوبت دوم (شبانه‌)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی‌ و دانشگاه آزاد اسلامی باید در این فرصت به سایت سازمان سنجش مراجعه می‌کردند.

اما برخی داوطلبان در مهلت تعیین شده موفق به ثبت نام نشدند و هم‌اکنون فرصت مجددی برای آنها فراهم شده است و براین اساس داوطلبان متقاضی ثبت‌‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری سال 1396 که در مهلت تعیین شده ( 19 بهمن 95 تا اول اسفند 95) موفق به دریافت کد سوابق تحصیلی نشده‌اند یا به هر دلیلی نتوانسته‌اند نسبت به ثبت‌نام در آزمون سراسری اقدام کنند، می‌توانند در مهلت مجددی که تعیین شده یعنی از تاریخ 15 اسفند 95 تا 18 اسفند 95 از طریق سایت سازمان سنجش برای ثبت‌نام اقدام کنند.

داوطلبان برای دریافت سوابق تحصیلی به سامانه  http://dipcode.medu.ir  مراجعه کنند.
کد سوابق تحصیلی برای دیپلمه‌های سال‌های 1384 تا سال 1395 با عنوان رشته‌های تحصیلی ریاضی فیزیک، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی و کد سوابق تحصیلی برای داوطلبان دارای مدرک پیش دانشگاهی ریاضی فیزیک، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی و هنر که مدرک دوره پیش دانشگاهی خود را از سال تحصیلی 1391 تا 1395 اخذ کرده‌اند، نیاز است.

دانش آموزان پیش دانشگاهی که تا تاریخ 31 شهریور ماه سال 96 فارغ التحصیل می‌شوند، لازم است برای اطلاع از نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی به اطلاعیه پرینت کارت شرکت در آزمون تاریخ 5 تیر 96 مراجعه کنند. داوطلبانی که قادر به مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی نیستند یا تناقضی در خصوص نمرات و مشخصات فردی مندرج در اطلاعات آموزش و پرورش مشاهده می‌کنند باید از طریق سامانه:  http://dipcode.medu.ir مورد خود را  به صورت الکترونیکی اعلام کنند تا در زمان ثبت نام مجدد مشکلی نداشته باشند.

اطلاعات داوطلبانی که در مهلت مقرر در آزمون ثبت‌نام کرده‌اند از تاریخ 15 اسفند 95 تا  18 اسفند 95 بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبان در صورت نیاز می‌توانند برای ویرایش اقدام کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *