شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۴

نعمت زاده افشا کرد/ عاملان دولتي كمپين «خودرو نخريد»

يکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب: 503692
افرادي كه كمپين تحريم خريد خودروهاي داخلي را ايجاد كردند در واقع حقوق‌بگيران بيت‌المال بودند كه لطمه‌اي را به صنعت كشور وارد كردند و البته ما نيز به آنها پاتك زديم. سال گذشته كه كمپين تحريم خريد خودرو ايجاد شد، اين موضوع در دولت مطرح شد و عده‌اي گفتند كه اينها تعدادي جوان هستند كه آلت دست برخي افراد شده‌اند اما من اين موضوع را پيگيري كردم و در نهايت اسامي اين افراد به مقامات مربوطه اعلام شد.
نعمت زاده افشا کرد/ عاملان دولتي كمپين «خودرو نخريد»
محمدرضا نعمت‌زاده؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت یازدهم است که در این ماه‌ها نام او در مرکز بسیاری از اخبار جنجالی دولت بوده است. چندی قبل بود که زنگنه (وزیر نفت) از دخالت‌های نعمت‌زاده در امور پتروشیمی‌ها شکایت کرد. در روزهای گذشته نیز صحبت نعمت‌زاده در مورد تکثیر گورخرها توسط معدن‌کاران! نقل محافل خبری شد.

اکنون نیز این وزیر دولت یازدهم دست به افشاگری تازه‌ای زده که موضوع گزارشی با عنوان «عاملان دولتي كمپين خودرو نخريد»! در روزنامه اعتماد قرار گرفته است. نعمت‌زاده در جمع مدیران صنعت و معدن استان سمنان گفته است که کمپین «خودرو نخرید» را افرادی از درون دولت راه‌اندازی کرده‌اند!

اعتماد نوشته است: «‌نعمت‌زاده كه اين روزها زمزمه «رفتن» و واگذاري صندلي‌اش نقل محافل عمومي است، حتي با وجودي كه روابط عمومي وزارتخانه متبوعش اين موضوع را تكذيب مي‌كند، اين‌بار در جمع مديران صنعت و معدني در استان سمنان از معرفي عاملان حقوق بگير بيت‌المال سخن گفت كه كمپين «خودرو نخريد» راه انداختند.

محمدرضا نعمت‌زاده تاكيد كرد: «افرادي كه كمپين تحريم خريد خودروهاي داخلي را ايجاد كردند در واقع حقوق‌بگيران بيت‌المال بودند كه لطمه‌اي را به صنعت كشور وارد كردند و البته ما نيز به آنها پاتك زديم. سال گذشته كه كمپين تحريم خريد خودرو ايجاد شد، اين موضوع در دولت مطرح شد و عده‌اي گفتند كه اينها تعدادي جوان هستند كه آلت دست برخي افراد شده‌اند اما من اين موضوع را پيگيري كردم و در نهايت اسامي اين افراد به مقامات مربوطه اعلام شد. اين افراد قصد داشتند با اهداف انتخاباتي مانع از رشد صنعتي كشور از محل رشد صنعت خودرو شوند. اگر به من به دروغ ناسزايي گفته شود، اتفاقي نمي‌افتد اما اذهان را مشغول مي‌كند.»

مطرح شدن این موضوع پس از قریب به دو سال و در آستانه انتخابات کمی سوال برانگیز است. نعمت‌زاده از کسانی نام می‌برد که اولا «دولتی» هستند و در ثانی «با اهداف انتخاباتی مانع از رشد صنعتی کشور» شده‌اند! یعنی افرادی در دولت هستند و اهداف انتخاباتی آنها با بقیه دولتی‌ها یکسان نیست! قرار است با این بهانه‌ها چه اتفاقی در دولت رخ دهد آن هم در آستانه انتخابات؟!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هیچی همان اتفاقی که شما انقلابیون از انجام آن سالهاست کاهلی کردید حالا بقیه قراره انجام دهند. یعنی بجای اینکه انقلابیون انقلاب را پاکسازی بکنن حالا طاغوت انقلابیون را پاکسازی میکند. کاهلی برخی در انجام امور دولتی بی دلیل نبوده. کار اصلیشان انگار جای دیگرست.
امید
Iran, Islamic Republic of
آقای نعمت زاده! میشه یه پاتک هم به قاچاقچی ها بزنی و اسامیشون رو در بیاری؟
سینا
Iran, Islamic Republic of
خدا رحم کنه باز چی تو سرشونه
Iran, Islamic Republic of
من اين موضوع را پيگيري كردم و در نهايت اسامي اين افراد به مقامات مربوطه اعلام شد !!!!!!!!!!اینقدر از این لیست ها دیدیم که بدجور باهوش برخورد شده که نگو و مپرس