پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱
نعیم قاسم:

حزب‌الله به رابطه‌اش با ایران افتخار می‌کند

يکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 503580
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان ضمن افتخار به رابطه این جنبش با ایران، از کشورهای منطقه دعوت کرد با هدف ایجاد ثبات ، روابط خود را با تهران تقویت کنند.
حزب‌الله به رابطه‌اش با ایران افتخار می‌کند
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان اعلام کرد ایران با تکیه بر عناصر قدرت، ثبات و عدم تبعیت ، چهره منطقه را تغییر داد ، درها را به روی پیروزی‌ها باز کرد و «زنده بودن» را به مسأله فلسطین بازگرداند.

بر اساس گزارش شبکه «المنار»، شیخ قاسم در مراسمی که جمعه (دیروز)  با عنوان «آینده امت در سایه متغیرهای پس از انقلاب» با تلاش رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بیروت برگزار شد، تصریح کرد: ایران از حزب‌الله در لبنان حمایت کرد و حزب الله موفق شد در سال 2000 اولین پیروزی خود را در مقابله با دشمن صهیونیستی به دست آورد، جنوب لبنان را آزاد کند و اسطوره ارتش متکبر در سال 2006 را شکست دهد؛ ایران هم‌چنین به سوریه مقاوم در ایستادگی‌اش کمک کرده است.

شیخ نعیم قاسم تأکید کرد حزب‌الله به رابطه‌اش با ایران افتخار می‌کند، در ایران همه نوع خیر، کرامت، ، پیروزی و مقاومتی دیده می‌شود و همه عرب‌های و مسلمانان را به استفاده از این پرچم برافراشته با هدف ایجاد خیر در منطقه دعوت می‌کند.

وی سپس همه طیف‌های امت اسلام را به مقابله با غده سرطانی یعنی «اسرائیل» دعوت کرد و افزود: ایران هیچ زمانی طمع‌کار نبوده بلکه همیشه به شیوه‌ای مشروع به دنبال نجات ملت یا کشوری بوده است.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه تصریح کرد: ایران برای همه کشورهای خیر و صلح می‌خواهد و چراغ‌های انقلاب اسلامی پنج مورد هستند: «تحرک مردمی، تمرکز بر خط مقاومت، بیداری مسأله فلسطین، قدرت اسلامی و حضور فعال در منطقه»؛ و ما امیدواریم که نسل‌های آینده از نتایج انقلاب اسلامی بهره‌مند شوند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فان حزب الله هم الغالبون