جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

واکنش حجت الاسلام قرائتی به شایعه فوت خود

شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب: 503494
حجت‌الاسلام محسن قرائتی در دیدار با مدیران و دانش‌پژوهان مرکز تخصصی مهدویت، نسبت به شایعه فوت خود واکنش نشان داد.
واکنش حجت الاسلام قرائتی به شایعه فوت خود
به گزارش جهان نيوز به نقل از ابنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محسن قرائتی در دیدار با مدیران و دانش‌پژوهان مرکز تخصصی مهدویت، نسبت به شایعه فوت خود واکنش نشان داد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی امروز شنبه ـ ۳۰ بهمن ماه ـ در دیدار با جمعی از مدیران مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم و طلاب و دانش‌پژوهان این مرکز در سخنانی گفت: از فعالیت‌های صورت گرفته در این مرکز بسیار سپاسگزارم و به طور قطع عنایت حضرت حجت(عج) موجب موفقیت این مرکز بوده است.
 
وی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت در جامعه افزود: باید در شب‌های جمعه در سراسر کشور شاهد تشکیل محافل مهدوی باشیم و در قم نیز باید حداقل ۵۰ جلسه مهدوی در شب‌های جمعه تشکیل شود.
 
رئیس ستاد اقامه نماز کشور ادامه داد: از طلاب و مبلغان انتظار می‌رود حتی در محافل خانوادگی و جمع‌های چندین نفره مباحث مهدوی را مطرح و دنبال کنند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه انسان باید جوهر داشته باشد تصریح کرد: شهید آیت‌الله سعیدی در مسیر رفتن به مسجد بودند که دیدند یک فقیری از سرما در حال لرزیدن است و ایشان عبایشان را به آن فقیر هدیه کردند.
 
قرائتی اضافه کرد: ایشان وقتی وارد مسجد شدند همه تعجب کردند و از ایشان سوال کردند که چرا ایشان عبا ندارد و ایشان در جواب فرمودند که وقتی من هم عبا دارم و هم قبا و می‌بینم که یک فقیری دارد از سرما می‌لرزد باید یکی را به آن فقیر دهم.
 
وی بیان کرد: شهید آیت‌الله سعیدی در تهران بر روي منبر بودند كه وسط صحبت يكي از بزرگان وارد مسجد شدند و ايشان به محض ورود آن بزرگ از منبر پايين آمدند و گفتند: مردم اين فرد از من شايسته‌تر است و اینگونه رفتارها نشان می‌دهد که این شهید جوهر داشتند و همه ما نیز باید اینگونه بوده و دنبال قیافه گرفتن و پز دادن نباشیم.
 
رئیس ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به پخش شدن شایعه فوت ایشان در شبکه‌های مجازی و تماس‌های مکرر مردم یادآوری کرد: شرمنده محبت مردم هستم زیرا بسیار ابراز محبت کرده‌اند.
 
وی در پایان تاکید کرد: اینجانب نه «سیاسی» هستم و نه «اقتصادی» و این ابراز علاقه مردم به اینجانب به دلیل پاکی فطرت مردم است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله سالهای طولانی از برکات این مرد بزرگ بهره مند باشیم