جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۱

وحشت اسراییل از تونل زیردریایی حزب الله

شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۴۳
کد مطلب: 503485
"حزب الله از همان روش دریایی ایران در تهدید حرکت ناوبری در دریا استفاده می کند و به مجموعه ادوات دریایی کوچک و سریع مجهز است که قادرند بر ادوات دریایی دیگر هجوم ببرد و آن را غرق کند."
وحشت اسراییل از تونل زیردریایی حزب الله
به گزارش جهان نیـوز به نقل از روزنامه رای الیوم، وبسایت عبری زبان "والّا" گزارشی از ارزیابی نظامی ارتش اسراییل منتشر کرده که مدعی شده است حزب الله موشک های زمین به دریا و مافوق صوت "یاخونت" در دست دارد که قادر است کشتی های اسراییل را هدف قرار دهد و مسیر دریایی آنها را ببندد.
 
در این ارزیابی نظامی ادعا شده است که حزب الله مدل موشک زمین به دریای "فاتح 110" همراه با شناورها و قایق های تندروی انتحاری در اختیار دارد.
 
والّا افزود: حزب الله همچنین تونل هایی در دل دریا دارد و همان نگرانی که از حزب الله در خشکی برای اسراییل ایجاد کرده دقیقا در دریا نیز این نگرانی ها وجود دارد.
 
این وبسایت خبری در ادامه گزارش داد: حزب الله از همان روش دریایی ایران در تهدید حرکت ناوبری در دریا استفاده می کند و به مجموعه ادوات دریایی کوچک و سریع مجهز است که قادرند بر ادوات دریایی دیگر هجوم ببرد و آن را غرق کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فان حزب الله هم الغالبون