جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

چشم دیدن پیشرفت صنعت خودرو را ندارند!

شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۴۲
کد مطلب: 503484
وزیر صنایع با بیان اینکه برای سرمایه گذاری بیشتر باید فضای کشور را آرام کرد، گفت: آرامش نخستین رکن سرمایه گذاری است لذا با دروغ، تهمت و ناسزا نمی‌توان کشور را اداره کرد.
چشم دیدن پیشرفت صنعت خودرو را ندارند!
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمدرضا نعمت زاده صبح شنبه در همایش فرصت های سرمایه گذاری با رویکرد منطقه آزاد اقتصادی گرمسار در تهران ضمن بیان اینکه سرمایه گذاری امری حساس در جامعه است، ابراز داشت: ایجاد فضای مناسب برای سرمایه گذاری باید در اولویت دست اندرکاران و مسئولان استانی و کشوری باشد تا شاهد ترویج سرمایه گذاری باشیم.

وی افزود: سرمایه امر بسیار حساس و اقتصادی است که از کوچکترین ناملایمات می تواند هراس داشته باشد لذا باید زمینه های سرمایه گذاری را فراهم کرد.

عضو کابینه یازدهم با تاکید بر اینکه باید فضای کشور را آرام کرد، بیان داشت: دروغ، افترا و تهمت برای کشور آفت است، ناسزا می تواند ذهن افراد را تحت تاثیر قرار دهد لذا باید از آن پرهیز کرد.

نعمت زاده بیان داشت: در سال گذشته یک کمپین مجازی خودروی ایرانی نخریم توسط شبکه های مجازی با نیت افترا و تخریب آنچنان نقل محافل شد که به واقع تاثیر مخرب یک شایعه را تمام جامعه مشاهده کردند لذا بیان شایعه آسان است اما جمع کردن آن کار دشواری است.
 
وی افزود: افرادی در همان برهه دیدند که صنعت خودرو سازی ما امروز به صنعت پیشران چرخ های اقتصادی کشور بدل شده و اگر میزان رشد اقتصادی این صنعت را در مقایسه با سال قبل در نظر بگیریم از رشد خوبی برخوردار می شود، لذا این شایعات را به راه انداختند تا همه وجهه اقتصادی را تخریب کنند پس باید از این رفتارها به دور باشیم تا جامعه آرامش داشته باشد و در آن فضا می توانیم کار سرمایه گذاری را گسترش دهیم.
 
خدانکند مسئولان کشوری کم فروشی کنند!
محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت معدن تجارت در حاشیه این همایش گفت: گاهی بعضی از دوستان فکر می کنند کار توسعه کار ساده ای بشمار می‌رود اما اینگونه نیست، به ویژه در کشوری که در حال توسعه بوده و 8 سال جنگ را پشت سر گذاشته است.

وی در ادامه افزود: از دست اندرکاران و مسئولان کشور می خواهم که با دل و جان خدمت کنند و بدون توجه به حقوق و مزایای عالی و نهاد نظارتی تمام سعی و تلاش خود را بکار گیرند و خدانکند کم فروشی کنیم.


نعمت زاده تصریح کرد: ما در پی کسب سود از شهرک های صنعتی نیستیم و سودی که ازشهرک های تهران و شهر های بزرگ بدست می آید در مناطق محروم صرف می کنیم لذا ممکن است از شهرک های نزدیک تهران پول بیشتری بگیریم ولی تمام این سودها در مناطق محروم هزینه خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تا حالا که کردید و شد.
از حالا گفته باشیم دلیل رای نیاوردنتان همین خودروقراضه سازها بودن.
چوبین
Iran, Islamic Republic of
آره بخدا!
Iran, Islamic Republic of
جناب وزیر زمانیکه ملت ایرانو بی شناسنامه وخائن خطاب میکردی این کلماتو تهمت ناسزا بحساب نمی اوردی -ایا واقعا این کلمات وکلماتی چون ترسو بیسواد-برید بجهنم -ناسزا محسوب نمیشند-واقعا که......