سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۱
کشورهای دیگر به فوتبال ما می خندند

بازیکن ما پول غذا هم ندارد!

شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب: 503422
سرمربی سیاه جامگان مشهد گفت: باور کنید زمین نداریم و این برای یک تیم لیگ برتری خیلی بد است.
بازیکن ما پول غذا هم ندارد!
به گزارش جهان نيوز؛ خداداد عزیزی در رابطه با تغییر زمان دیدار سیاه جامگان و تراکتورسازی به روز جمعه هفته جاری اظهار داشت: این اولین سالی است که من می بینم در مشهد چنین برفی می آید. یک بار در زمان برگزاری بازی با ماشین سازی چنین اتفاقی رخ داد و این بار هم وقتی تراکتورسازی به مشهد آمد، هوا برفی شد. لغو این بازی هم به ضرر ماست و هم تراکتورسازی.
وی افزود: البته اگر در این شهر کسی به فکر فوتبال بود، همان دیروز بازی برگزار می شد چون اصلا برف زیادی نیامده بود. در زمان برگزاری بازی تازه برف شدید آغاز شد اما قبل از آن اگر کاور روی زمین بود، دچار مشکل نمی شدیم. یک کاور نمی توانند برای زمین تهیه کنند. هیات فوتبال می گوید باشگاه باید کاور بگیرد و باشگاه هم می گوید هیات فوتبال. البته من شنیدم که اداره ورزش و جوانان مشهد یک کاور خریده است اما دیگر زمستان روبه پایان است. شاید برای تابستان کاور گرفته اند!
سرمربی سیاه جامگان مشهد تصریح کرد: من دیروز به فتاحی هم گفتم که همانطور که شما برنامه دارید، ما هم برای تیممان برنامه داریم.  قرار بود بعد از این بازی بازیکنان ما چند روز استراحت کنند اما الان باید تا آخر سال مداوم در تمرین و مسابقه باشند. البته جایی برای تمرین هم نداریم. 15 روز است که در سالن تمرین می کنیم و به خاطر برفی که آمده، در هیچ زمینی نمی شود تمرین کرد. 
عزیزی در ادامه بیان داشت: در این شهر به فوتبال و ورزش هیچ اهمیتی نمی دهند. هر کجا هم درخواست می دهیم، برای کمک کردن و دادن زمین تمرین امروز و فردا می کنند. باور کنید زمین نداریم و این برای یک تیم لیگ برتری خیلی بد است. 
وی در توضیح مشکلات تیمش گفت: تنها تیمی هستیم که بازیکنان ما نهایتا 20 درصد از قرارداد خود را گرفته اند. مربیان که یک ریال هم نگرفتند. خیلی بد است که بازیکن تیم من می آید و می گوید که من 50 هزار تومان بیشتر در کارت عابر بانکم نیست. یک بازیکن دیگر می گوید که پول ندارم غذا بخورم. یک نفر دیگر می گوید که پول ندارم برای خواهرزاده ام کادوی تولد بخرم. واقعا متاسفم که چنین حرفهایی را می شنوم. 
پیشکسوت فوتبال ایران درباره وضعیت 4 تیم ایرانی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: من فکر می کنم که پرسپولیس شرایط خوبی دارد و می تواند نتایج خوبی هم در آسیا بگیرد. استقلال خوزستان اما مشکلات زیادی داشته و  شاید نتواند در اولین تجربه اش موفق باشد. استقلال تهران از ابتدای فصل بهتر شده و روزهای خوبی را سپری می کند. همچنین ذوب آهن نیز با وجود 3 باخت اخیرش از ساختار خوبی برخوردار است و می تواند نتیجه بگیرد. 
وی ادامه داد: امیدوارم تیم های ایرانی بتوانند نتیجه خوبی بگیرند اما مشکلات عجیبی در تیم ها دیده می شود. اصلا فوتبال ایران بدون مشکل پیش نمی رود. من از آقای تاج که سالها سابقه دارد و خودش این کاره است، می خواهم که به وضعیت مالی باشگاهها رسیدگی کند. اصلا تیم هایی که پول ندارند، به لیگ نیایند. این خیلی زشت است که می گوییم یک تیم پول ندارد به خارج از کشور برود. واقعا در کشورهای دیگر اگر این خبر را بشنوند که استقلال خوزستان پول نداشته، به ما می خندند. 
عزیزی در پایان گفت: من هم خنده ام می گیرد و هم گریه ام که بازیکن تیم من 50 هزار تومان در جیبش ندارد. با این وضعیت فکر نمی کنم دیگر تیم های باشگاهی ما شانسی برای قهرمانی در آسیا داشته باشند. دوره قهرمان شدن ما تمام شده و نهایتا اگر تیم های ایرانی از منطقه غرب آسیا هم صعود کنند، با تیم های کره ای،ژاپنی و چینی به مشکل می خورند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جنوبشهری
Iran, Islamic Republic of
فوتبالمان هم یک نیم رخ از وضع افراد جامعه در کشورمان است برخی آقازاده ها در مقابل قشر محروم جامعه بعضی تیمها با پشتوانه های عظیم مالی و اقتصادی و صنعتی و تجاری در مقابل بعضی تیما ها با حداقل امکانات و...