جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱

حزب الله برای ترامپ خط قرمز تعیین کرد

شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب: 503332
یک منبع نزدیک به حزب الله اعلام کرد که سخنان روز پنجشنبه سید حسن نصرالله با هدف رساندن پیامی روشن به دولت ترامپ مطرح شده است.
حزب الله برای ترامپ خط قرمز تعیین کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، یک منبع نزدیک به حزب الله به رویترز گفت: حزب الله تا کنون هیچ نگرانی از روی کار آمدن ترامپ در آمریکا نداشته است، حتی هفته گذشته او را احمق نامید و خطوط قرمزی برای او در زمینه هرگونه تهدید علیه لبنان یا اقدام علیه حضور حزب الله در سوریه ترسیم کرد.

این منبع افزود: سخنان روز پنجشنبه سید حسن نصر الله پیامی روشن برای دولت ترامپ داشت و آن اینکه حزب الله می تواند منافع آمریکا را با حمله به مراکز حیاتی اسرائیل، هدف قرار دهد.

نصر الله روز پنجشنبه تأکید اگر اسرائیل به لبنان حمله کند، حزب الله نیروگاه هسته ای دیمونا در اراضی اشغالی را هدف قرار می دهد.
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اکثر پیامبران در اورشلیم بودن و برا همه ادیان مقدسه. احتمالاً برا همین اشغال شده. همه مکانهای مقدس زمین رو با جنگ و درگیری اشغال کرده این مافیای سلطه. چون خداش ابلیسه و بیزار از پیامبران توحیدی.