جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
حبیبی :

تهدیدهای «ترامپ» جدی نیست

شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۷
کد مطلب: 503317
فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: روی کار آمدن ترامپ کمک کرد تا قدرت جهانی آمریکا به شدت سقوط کند.
تهدیدهای «ترامپ» جدی نیست
به گزارش جهان نيوز به نقل ازتسنیم، نجفقلی حبیبی عضو شورای مرکزی انجمن مدرسین دانشگاه‌ها درباره ادعای اخیر ترامپ علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت:  دولت جدید آمریکا قبل انتخابات حرف‌هایی زد و وعده‌هایی داد که نمی‌تواند از عهده‌اش بر بیاید. روی کار آمدن ترامپ کمک کرد تا قدرت جهانی آمریکا به شدت سقوط کند و دوستان آمریکا هم نمی‌توانند با حرف‌های ترامپ موافقت کنند.

حبیبی با بیان اینکه در این 50 تا 60 سال گذشته دنیا به سمت آزادی‌های اجتماعی مانند حقوق بشر و آزادی ملت‌ها رفته، گفت: ترامپ نمی‌تواند با دولتش همه کارهایی که ادعا می‌کند را عملی کند و به سرعت عقب‌نشینی خواهد کرد، چرا که  اروپا و کشورهای بزرگ دنیا نیز در حال اعتراض به اقدامات ترامپ هستند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تأکید کرد: اقتصاد جهان بسیار به هم وابسته است. کشوری که بخواهد خود را از عرصه جهانی جدا کند، دچار مشکل می‌شود، حتی اگر آمریکا باشد و لذا گمان نمی‌کنم تهدیدات ترامپ جدی باشد.

عضو شورای مرکزی انجمن مدرسین دانشگاه‌ها با بیان اینکه یکپارچگی مردم ما می‌تواند توطئه‌های دشمن و شعارهای عجیب و غریب ترامپ را خنثی کند، گفت: کشورها به ملت‌شان تکیه دارند و ما ممکن است در داخل اختلافاتی داشته باشیم، اما در برابر دشمن همه می‌ایستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *