سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
مشکلی با منصوریان ندارم

حسینی: استقلال زرنگ‌تر بود

ما اعتماد به نفس‌مان را از دست دادیم
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۴
کد مطلب: 503214
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم و راحت گل خوردیم و اعتماد به نفس‌مان را از دست دادیم.
حسینی: استقلال زرنگ‌تر بود
به گزارش جهان نيوز؛ مجتبی حسینی پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل استقلال گفت: متأسفانه مانند دو، سه بازی گذشته از موقعیت‌های‌مان به خوبی استفاده نکردیم و به راحتی گل خوردیم. پس از دریافت گل نخست، بازی همانطور که استقلالی‌ها می‌خواستند، پیش رفت و سعی کردند راه‌های نفوذ را ببندند و با ضد حمله به ما ضربه بزنند. در ادامه بازی، تعویض‌های‌مان جواب نداد و گل دوم را خوردیم و بازی تمام شد.
 سرمربی ذوب‌‌آهن اصفهان  در خصوص اینکه ذوب‌آهن در میانه میدان با مشکل روبه‌رو شده است، تصریح کرد: آنالیز خوبی از حریف داشتیم، اما زمانی که گل راحت می‌خورید، تیم اعتماد به نفسش را از دست می‌دهد و مقداری کار را برای ما سخت می‌کند. تیم ما از نظر بدنی مشکلی ندارد.
حسینی در رابطه با داوری بازی عنوان کرد: داوری مشکلی خاصی نداشت، اما کمی در اخطار دادن عجله کرد و ابتدای بازی به مرتضی تبریزی اخطار داد. تبریزی زیاد اعتراض می‌کند و باید مراقب رفتار خود باشد.
سرمربی ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به این سؤال که چرا پس از پایان بازی با علیرضا منصوریان دست نداد، گفت: به دلیل اینکه از شکست ناراحت بودم، خیلی زود به رختکن رفتم. من و  منصوریان دوست هستیم و مشکلی با او ندارم. از راه دور با منصوریان خداحافظی کردم.
حسینی در واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه تبریزی از زمانی که به برنامه نود رفته است، گل نمی‌زند، تصریح کرد: برنامه نود بسیار پر بیننده است و باعث می‌شود انتظار از بازیکنان بالا برود و در روحیه آنها تاثیر دارد.
وی همچنین پس از پایان نشست خبری‌اش اظهار داشت: استقلال زرنگ‌تر فوتبال بازی کرد. اگر موقعیت‌های ابتدایی بازی را تبدیل به گل می‌کردیم، می‌توانستیم این بازی را برنده شویم اما استقلال زرنگ‌تر بود و از موقعیت‌ها استفاده کرد.
حسینی در پاسخ به این سوال که آیا 3 شکست متوالی تیم شما را وارد بحران کرده است یا خیر، گفت: باخت در 3 بازی متوالی فشارها را زیاد می‌کند، باید فکر و راه‌حل را پیدا کنیم.
سرمربی ذوب‌آهن در خصوص تعویض مرتضی تبریزی تصریح کرد: مهاجمی که تا دقیقه 70-75 نمی‌تواند گل بزند، باید به فکر تعویض او باشیم.
به گزارش تسنیم، در جریان نشست خبری سرمربی ذوب‌آهن از او پرسید که ظاهرا جنبه باخت را ندارد، گفت: جنبه باخت ندارید یعنی چه؛ مودب باشید.
منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *