پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱
دیدار مقابل ذوب‌آهن سخت‌تر از بازی با السد و پرسپولیس بود

منصوریان: خدا نگاهی ویژه به تیم استقلال دارد

وضعیت حقدوست نگران‌کننده شد اما اسماعیلی ۲ روز دیگر برمی‌گردد
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب: 503210
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: اولین کار ما این است که خدا را شکر کنیم، چون خدا یک نگاه ویژه به این تیم یک‌دست جوان دارد.
منصوریان: خدا نگاهی ویژه به تیم استقلال دارد
به گزارش جهان نيوز؛ علیرضا منصوریان پس از برتری 2 بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: خدا را صد هزار مرتبه شکر می‌کنم. اولین کار ما این است که خدا را شکر کنیم، چون خدا یک نگاه ویژه به این تیم یک‌دست جوان دارد.
وی افزود: خوشحالم در بازی با یک تیم مقتدر پیروز شدیم. این دیدار به مراتب سخت‌تر از بازی با السد و پرسپولیس بود. ذوب‌آهن در چهار سال اخیر نقش عمده‌ای در فوتبال ایران داشت. از سعید آذری تشکر می‌کنم که اجازه داد هواداران استقلال به ورزشگاه بیایند. بیشتر ورزشگاه استقلالی بودند و از آذری تشکر می‌کنم که اجازه داد بیشتر از 10 درصد ظرفیت ورزشگاه فولادشهر در اختیار هواداران ما قرار بگیرد.
«برای نخستین بار است که به عنوان مربی در زمین ذوب‌آهن به برتری می‌رسیم»، سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این جمله خاطرنشان کرد: از هواداران هم تشکر می‌کنم که در روزهای سخت کنار ما بودند. پیش از بازی به بازیکنانم گفته بودم که برد مقابل پرسپولیس را مقابل ذوب‌آهن خراب نکنید. امیدوارم بتوانیم به همین مسیر ادامه دهیم. فراموش نکنیم که بعد از بازی با پرسپولیس فقط ریکاوری کردیم، اما خدا را شکر می‌کنم که امروز با شکست ذوب‌آهن به حرکت‌مان به سمت بالای جدول ادامه دادیم. به دوستانم گفته بودم که تیم باید به لحاظ بدنی به شرایط خوبی برسد. باز هم این برد را به همه هواداران استقلال تبریک می‌گویم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره اینکه روز گذشته به صورت تلفنی در نشست خبری صحبت کرده است، گفت: ساده‌‌ترین راه برای مربیانی که به کنفرانس نمی‌رسند، این است که بتوانند تلفنی صحبت کنند. از مدیررسانه‌ای ذوب‌آهن هم تشکر می‌کنم که امکان صحبت تلفنی را فراهم کرد. ما بخش عمده‌ای از موفقیت‌های خود را مدیون رسانه‌ها هستیم.
منصوریان درباره مصدومیت مجتبی حقدوست و فرشید اسماعیلی خاطر نشان کرد: وضعیت حقدوست نگران‌کننده شد. چرخش پای او باعث آسیب‌دیدگی غوزک مچ پایش شد و امیدوارم اتفاقی برای وی رخ نداده باشد. همیشه خواسته‌ام این است که فوتبالیستی مصدوم نشود، چون در فوتبال ایران پهلوان زنده را می‌بینند. وضعیت اسماعیلی خطرناک نیست و در دو روز آینده باز می‌گردد. زمانی که 3 روز 3 روز بازی می‌کنید، باید امیدوار باشید که بازیکنان مصدوم نشود. این موضوع پیغام من به کسانی است که اعتقاد به ترکیب ثابت داشتند.
وی ادامه داد: تجربه حضور دو ساله من در نفت و حضور در لیگ قهرمانان آسیا می‌گوید که باید بازیکنان را در شرایط مسابقه قرار دهید و در جام حذفی و سایر مسابقات از آنها استفاده کنید. ما باید ضمن حفظ ساختارمان، بتوانیم از بازیکنان دیگر هم استفاده کنیم. امروز بازیکن اصلی ما یعنی علی قربانی روی نیمکت بود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به حضور تیمش در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد:  ما در لیگ قهرمانان آسیا زیر لوای پرچمی به رنگ ایرانیم و امیدوارم هر چهار تیم ایرانی موفق باشند.
منصوریان افزود: مهدی رجب‌زاده زمانی خطرناک است که قاسم حدادی‌فر بازی کند، زمانی که حدادی‌فر به زمین آمد، جابر انصاری را به زمین فرستادیم. حدادی‌فر حرفه‌ای است و می‌تواند دست به کارهایی بزند که بازیکنان ما نتوانند کارایی لازم را داشته باشند. مهدی‌‌پور هم روزگار خوبی را با ذوب‌آهن می‌گذراند و باید فاصله او و رجب‌زاده را از بین می‌بردیم. خط دفاع ذوب‌آهن سعی می‌کرد فضای پشت سرش را به ما بدهد و به همین خاطر به یک گل راضی بودیم. دو تیم در مجموع خوب بازی کرده و باید بگوییم تیم قابل احترامی را شکست دادیم.
وی درباره وضعیت روزبه چشمی گفت: مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می‌ترسد. در محرومیت استقلال از نقل‌وانتقالات مشخص نشده که آیا تا قبل از دوم فوریه محروم هستیم یا پس از آن هم امکان ثبت بازیکن را نداریم. برای چشمی ناراحت هستیم، چون او در تمرینات از بعضی از بازیکنان هم آماده‌تر بود، اما نمی‌توانستیم ریسک کنیم. به همین خاطر نتوانستیم از این بازیکن استفاده کنیم. چند وقت پیش در فدراسیون فوتبال عنوان کردم که همه باید دست به دست هم دهیم. ما در حوزه بین‌الملل ضعیف هستیم و برای تقویت این حوزه به فدراسیون پیشنهاد دادم تا یک سیستم آنلاینی برای همه حوزه‌ها میان باشگاه‌ها و روابط بین‌الملل فدراسیون داشته باشیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: حقوق بازیکنان و مربی به تمسخر گرفته می‌شود، در حالی که فیفا آن را جدی می‌گیرد. در ایران بنده و دیگر مربیان مرجعی نداریم که اگر حقوق‌مان داده نشده، پیگیر باشیم. منتظر رأی اسماعیل حسن‌زاده هستم تا با همان سرعتی که برای سیدجلال حسینی، مهدی رحمتی و کامیابی‌نیا عمل کرد، برای جریان بدهی‌های نفت نیز عمل کند. من  پیگیر حق بازیکنان پرسپولیس در نفت هم هستم.
منصوریان در مورد داوری بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: در حوزه داوری دخالت نمی‌کنم. قول داده‌ام که در حوزه داوری دخالت نکنم. آنها ما را نقد نمی‌کنند و ما هم داوران را نقد نمی‌کنیم.
منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی احمدی
Iran, Islamic Republic of
البته بعد از ارنج تیم توسط کی روش در مقابل پرسپولیس تنها نظر خدا نیست مشاوره کی هم چاشنی است