جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

ترکیه: همه باید هزینه منطقه امن را بپردازیم

پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب: 503126
وزیر خارجه ترکیه که به همراه رئیس‌جمهور این کشور به قطر سفر کرده، گفت، تصمیم برای ایجاد مناطق امن در شمال سوریه به منظور پذیرش هزاران آواره سوری باید سریعا اجرایی شود.
ترکیه: همه باید هزینه منطقه امن را بپردازیم
به گزارش جهان نيوز، ایسنا به نقل از الیوم السابع نوشت مولود چاوش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه در جریان مراسم بهره برداری از بیمارستان ترکیه در قطر گفت: ما باید از این تصمیم دفاع کنیم.
وی که اردوغان را در سفر به دوحه همراهی می‌کند تصریح کرد: اگر این مناطق ایجاد شوند ما نیازمند ساخت خانه و مدرسه و فراهم کردن تجهیزات خواهیم بود و این یعنی باید همه ما هزینه فراهم کردن بهترین شرایط زندگی برای پناهندگان را جمع آوری کنیم.
این مقام ترکیه گفت: در صورتیکه  مناطق امن را با ساختارهای زیر بنایی ایجاد کنیم من مطمئنم که بسیاری از پناهندگان بازگشت به سوریه را ترجیح خواهند داد.
پیشتر نیز اردوغان از تصمیم کشورش برای ایجاد منطقه‌ای امن به مساحت 4 إلی 5 هزار کیلومتر مربع در داخل خاک سوریه و در مرز با ترکیه خبر داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
لطفاً از طراحی سازه های پایدار و شهرکهای خودکفا استفاده کنید. روش زندگی Co-Op نیازی به پول و لوازم زیاد نداره. مواد خوراکی در باغچه های مشترک همسایگی ها پرورش داده میشه و اکثر وسایل رو در کارگاه ها با مشارکت میسازن.
بگذارید سازوکار زندگی آینده از هم اینک عمل بشه. دست از ساختن شهرهای بزرگ بردارید که قابل دوام نیست! همه شهرهای بزرگ در آینده مجبور به تخلیه هستن. نه با جنگ که بدلیل فرسودگی و عدم خودکفایی.