جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

مفتی سعودی: از آزار مردم یمن لذت می‌بریم!

پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۳۰
کد مطلب: 503073
یک مفتی سعودی از محاصرۀ شدید شهر صعده در یمن توسط مزدوران آل‌سعود پرده برداشته و گفته «ما از آزار کودکان و سالمندان یمنی لذت می‌بریم».
مفتی سعودی: از آزار مردم یمن لذت می‌بریم!
به گزارش جهان نيوز به نقل از پرس تی وی، ویدئویی به‌تازگی منتشر شده که نشان می‌دهد یک مفتی سعودی در مصاحبه با یکی از شبکه‌های تلویزیونی عربستان می‌گوید شهر صعده کاملاً محاصره شده است و هیچ نوع سوختی به این شهر وارد نمی‌شود.
 
به گفتۀ وی عربستان ورود بنزین و غذا را به این شهر ممنوع کرده است.
 
این مفتی سعودی با ابراز رضایت از این اقدامات غیرانسانی می‌گوید: «ما کودکان، سالمندان و بیماران را از دارو و غذا محروم کرده‌ایم.»
 
 وی در ادامه می‌گوید: «ما آن‌ها را در این محاصره و عذاب نگه خواهیم داشت و آن‌ها باید منتظر اتفاقات بدتری باشند.»
 
این ویدئو به‌سرعت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و انتقادات زیادی را به دنبال داشته است.
 
انتشار اظهارات ضد حقوق بشری این مفتی سعودی یک طوفان توییتری ایجاد کرده و کاربران توییتر خشم خود را از اظهارات وی با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند.
 
پیش‌تر نیز برخی از مفتی‌های وهابی عربستان سعودی از تهاجم وحشیانۀ عربستان به یمن دفاع کرده بودند.
 
سازمان‌های حقوق بشری بارها با محکومیت جنایات رژیم آل‌سعود در جنگ خونین علیه یمن، نسبت به بروز فاجعۀ انسانی در این کشور فقیر هشدار داده‌اند.
 
بیش از 20 ماه از آغاز تجاوز نظامی عربستان به یمن می‌گذرد. در جریان تجاوز رژیم عربستان به همسایۀ جنوبی خود تاکنون بیش از 11 هزار و 400 یمنی که بیشترشان غیرنظامی بودند، کشته‌ شده‌اند.
 
سعودی‌ها در حملات خود تاکنون به‌دفعات مدارس، بیمارستان‎ها، مناطق مسکونی، جاده‌ها، بازارها و اردوگاه‌های پناه‌جویان را بمباران کرده‌اند.
 
رژیم آل سعود جنگ یمن را باهدف بازگرداندن قدرت به عبدربه منصور هادی، رئیس‌جمهور مستعفی یمن، و تضعیف جنبش مردمی انصارالله آغاز کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عینهو همان کاهنان سامری هستن که آل ابراهیم را گروگان گرفته بودن همه تاریخ. سلطه هم فامیل خودشان است. نوادگان سفیان و هنده جگرخوار دنیا را با داعش فتح کردن شدن سلطه. سلطه که پیرو پیامبران نیست.