کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مهره انتحاری مگر دوبار انتحار می کند؟

27 بهمن 1395 ساعت 8:14

نماینده حاشیه‌ساز می‌گوید دور بعد در انتخابات نامزد نمی‌شود.


به گزارش سرویس سیاسی جهان نیوز به نقل از کیهان، محمود صادقی عضو فراکسیون اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با سایت جماران و درباره احتمال رد صلاحیت خود در دوره بعد گفت: من دوره بعد کاندیدا نخواهم شد. اصولا اگر می‌خواهی نماینده مردم باشی، باید فکر دوره بعد را از سر بیرون کنی.

این اظهارنظر در حالی است که روزنامه اصلاح‌طلب آفتاب یزد آبان گذشته، محمود صادقی را فردی انتحاری معرفی کرد و نوشت: به نظر عده‌ای از اصلاح‌طلبان این عضو فراکسیون امید در عین حال که گاه شجاعانه و جسورانه سخن می‌گوید، اما گاه نیز سر حرفش نمی‌ماند و بابت همان حرف جسورانه فورا عذرخواهی می‌کند. در یک دانشگاه مثل شیراز حرف‌های آنچنانی می‌زند، اما در دانشگاه اراک می‌گوید «حرف‌های قبلی‌ام تند بود». یک بار در پست اینستاگرامش از عدم شفافیت می‌گوید، یک بار هم در همان اینستاگرام از شفافیت‌ها تقدیر می‌کند...  شاید همین چرخش‌های گاه و بی‌گاه محمود صادقی است که باعث می‌شود برخی اصلاح‌طلبان به ستوه بیایند و بگویند «اینکه او یک اظهارنظر نسبتا تندی را مطرح می‌کند و سپس از بابت آن عذرخواهی می‌کند نشان‌دهنده ناپختگی‌اش است.»

آفتاب یزد افزود: «در این میان عده‌ای از اصلاح‌طلبان هم معتقدند صادقی با رفتارهای تندش، کار جریان اصلاح‌طلبی را هم خراب می‌کند!  به بیانی دیگر محمود صادقی گاهی با این روند، نه تنها نماد اصلاح‌طلبی نمی‌شود بلکه آب در آسیاب رقیب می‌ریزد. گروهی دیگر از اصلاح‌طلبان هم رفتار وی را گونه‌ای از حملات انتحاری می‌دانند که هم خودش را نابود می‌سازد و هم جناحش را».

چند روز بعد کانال تلگرامی مجمع اصلاح‌طلبان نوشت که کرباسچی دبیرکل کارگزاران، مواضع صادقی را تهییجی، شعارهایش را افراطی و رفتارش را انتحاری می‌داند.
با این اوصاف در پاسخ قمپز اخیر صادقی که مدعی شده دوباره نامزد نمی‌شود، باید گفت مگر یک مهره انتحاری، دوبار انتحار می‌کند؟!


کد مطلب: 502941

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/502941/مهره-انتحاری-مگر-دوبار-انتحار-می-کند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com