پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱
۲
برنامه ریزی اصلاح طلبان برای حمله مجدد به شهرداری

قالیباف را همیشه در حالت تدافعی باید نگه داشت!

سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۸
کد مطلب: 502897
وزیر کشور دولت خاتمی تاکید کرده که قالیباف را همیشــه باید در حالت تدافعی قرار داد و آنقدر سرگرم پاسخگویی به مشکلات ریز و درشت و شهرداری و مفاسد باشد که نتواند علیه دولت کاری انجام بدهد.
قالیباف را همیشه در حالت تدافعی باید نگه داشت!
به گزارش جهان نيوز، طی هفته های گذشته جلسه ای با حضور برخی اصلاح طلبان و بعضی اصلاح طلبان شورای شهر با موضوع انتخابات شورای شهر 1396 در منزل وزیر کشور دولت خاتمی برگزار شد که در آن جلسه موضوعات مختلفی بررسی شد و برنامه ریزی های جدیدی برای جلو بردن راهبردهای انتخاباتی صورت گرفت.
وزیر کشور دولت خاتمی بعد از سخنان قالیباف در مورد گورخواب ها و انتقاداتی که وی به دولت در این زمینه داشت تاکید کرده باید به سختی جواب قالیباف را داد.
وی گفت با ادبیاتی تند گفت: " نبایــد بگذاریم به همین راحتــی از آن عبور کند. از این مــوارد حادتر در تهران داریم و کارتــن خوابها و غیره.... تو کســی هســتی که ادعــا میکنی به خاطر 4 نفر بــه دولت میزنی. در تهــران خودت بالای  5 هزار نفر معتاد و کارتن خواب و زنان آنچنانی داری. ا گر عرضه دارید اینها را جمع کنید."
 وی با تاکید براینکه باید دوســتان اصلاح طلب باید  برونــد و از این موارد  تصویرســازی کنند  به اصلاح طلبان شورای شهر توصیه کرده که اوضاع تهران را خراب نشــان بدهید که دیگر جرأت نکند وارد این مباحث شــود.
وزیر کشور دولت خاتمی تاکید کرده که  قالیباف را همیشــه باید در حالت تدافعی قرار داد و آنقدر سرگرم پاسخگویی به مشکلات ریز و درشت و شهرداری و مفاسد باشد که نتواند علیه دولت کاری انجام بدهد.

منبع: تهران پرس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
قالیباف اگه حریفتون نشه یه سردار دیگه میاریم که همتون رو ببلعه!
Iran, Islamic Republic of
منم یک اصولگرام اما هرگز به قالیباف رای نمیدم. قالیباف یه تکنوکراته که برای رای آوردن خودش رو به اصولگراها چسبونده اونا هم انقدر ضعیف شدن که مجبورن ازش حمایت کنن.