پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

سلامت روانی ترامپ جمهوری‌خواهان را نگران کرده است

سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب: 502787
یکی از سناتورهای دموکرات آمریکایی گفت، مساله سلامت روانی رئیس‌جمهوری آمریکا نگرانی‌هایی را در میان همکاران جمهوری‌خواه او ایجاد کرده است.
سلامت روانی ترامپ جمهوری‌خواهان را نگران کرده است
به گزارش جهان نيوز ایسنا به نقل از روزنامه میرر نوشت،‌ ال فرانکن، سناتور دموکرات آمریکایی بر این باور است که رهبر آمریکا از اختلالات بهداشت روانی رنج می‌برد و مدعی شد که برخی از سیاستمداران از حزب رئیس‌جمهور جمهوری‌خواه آمریکا هم، چنین حسی دارند.

سناتور ایالت "مینه‌سوتا" در مصاحبه با سی‌ان‌ان در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا حقیقت دارد اعضای جمهوری‌خواه سنا نگران سلامت روانی ترامپ هستند یا خیر، گفت:‌ برخی. اکثریت آنها نیستند. تعدادی از آنها.

او با اشاره به ادعاهای ترامپ درباره وقوع تقلب در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر گذشته افزود: همه ما به این مظنون هستیم که .... او زیاد دروغ می‌گوید؛ چیزهایی می‌گوید که حقیقت ندارد.

او سپس قسمتی از سخنان ترامپ که می‌گوید "سه تا پنج میلیون تن غیر قانونی رای دادند" تکرار کرد و گفت: بیان چنین چیزی برای یک رئیس‌جمهور و یا یک انسان، عادی نیست.

گرچه پیشتر افراد مختلف "سازگاری" ترامپ با کاخ سفید را زیر سوال برده بودند اما این اولین بار است که یک سیاستمدار آشکارا سلامت روانی رئیس‌جمهوری آمریکا را زیر سوال می‌برد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *