کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

​توانایی شگفت‌انگیز عارف در مجلس به روایت یک نماینده

26 بهمن 1395 ساعت 8:13

یکی از دوستان بنده به من گفت به خاطر خدمات آقای سلطانی‌فر در استانداری گیلان نذر کرده‌ام به هر زیارتی که می‌روم دو رکعت نماز برای ایشان بخوانم، آیا این برای شما(نمایندگان) کافی نیست؟


به گزارش جهان نیوز به نقل از مشرق، «پروانه سلحشوری» از نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس و عضو فراکسیون امید، در بخشی از گفت‌وگوی خود با شماره دوشنبه گذشته روزنامه آفتاب یزد و در پاسخ به این سؤال که آیا می‌توانیم عنوان نماینده فعال را به ایشان(آقای عارف) بدهیم؟ اظهار کرده است: بله. مگر الزاما کسی که می‌دود عنوان فعال را یدک می‌کشد. آقای دکتر عارف به‌گونه‌ای است که باید از ایشان کاری را بخواهند. وقتی از دکتر عارف نظر می‌خواهیم ایشان حمایت و راهنمایی‌‌های لازم را به ما می‌دهد. آقای عارف کاملا به شرایط و جوّ مجلس آگاه است. ایشان آنقدر توانایی دارد که وقتی هم نشسته‌، فراکسیون را زیر نظر داشته باشد.
*قضاوت درباره گفته‌های این نماینده اصلاح‌طلب را بر عهده مخاطبان محترم می‌گذاریم...
سلحشوری، نماینده‌ایست که در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در نطق خود گفته بود: 
«یکی از دوستان بنده به من گفت به خاطر خدمات آقای سلطانی‌فر در استانداری گیلان نذر کرده‌ام به هر زیارتی که می‌روم دو رکعت نماز برای ایشان بخوانم، آیا این برای شما(نمایندگان) کافی نیست؟»
این صحبت‌های وی سبب انتقادات فراوانی شد.
جالب آنکه سلحشوری در بخشی از مصاحبه با آفتاب یزد در همین باره گفته است: الان هم بسیاری در فضای مجازی یا وقتی من را می‌بینند، می‌گویند نطق خوبی بود، اما فارغ از عیب و ایراد نبود که امیدوارم در دفعات بعد کمتر اشکال وجود داشته باشد، بنابراین فکر می‌کنم سخنانم در دفاع از آقای سلطانی‌فر به دل مردم نشست، اما به هر حال نقدهایی هم به آن هست. البته دوستان اصلاح‌طلب نباید در بازی اصولگرایان می‌افتادند


کد مطلب: 502723

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/502723/توانایی-شگفت-انگیز-عارف-مجلس-روایت-یک-نماینده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com