پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

واکنش پلیس به عرضه نمادهای «ولنتاین»

دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب: 502540
سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به عرضه محصولات مرتبط با ولنتاین در برخی واحدهای صنفی، از هماهنگی با صنوف مختلف در خصوص نظارت و ممانعت از عرضه نمادهای مغایر با عرف و قانون جامعه خبر داد گفت: اولویت ما در مواجهه با موضوعات اجتماعی، رویکرد اجتماعی است.
واکنش پلیس به عرضه نمادهای «ولنتاین»
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سردار سعید منتظرالمهدی  با اشاره به اقدام برخی فروشگاه ها در عرضه محصولات و نمایش نمادهای موسوم به ولنتاین، با تاکید بر همکاری اصناف با نیروی انتظامی اظهار داشت: در کشور ما و همچنین بر اساس اعتقاداتمان، محبت به دیگران از جایگاه ویژه ای برخوردار است و برگزاری جشن های دینی و مذهبی همچون جشن تکلیف و یا مراسمات اینچنینی، فرصتی است برای شادی و ابراز محبت به دیگران.

سخنگوی ناجا اضافه کرد: ما معتقدیم که محبت به دیگران در چارچوبهای تعریف شده و مبتنی بر عرف جامعه، نه تنها توصیه دینی است، بلکه باعث همگرایی اجتماعی می شود.

وی با اشاره به انتشار عکس بخشنامه ای جعلی از سوی پلیس مبنی بر برخورد پلیس با اصناف در این روز در سال گذشته گفت: واحدهای صنفی نباید عرضه کننده نمادهایی باشند که مغایر قوانین و شرع است و این موضوع مختص به یک روز و یا یک مدت خاص نیست و این امری است برای تمام سال. در این مورد نیز با اصناف و صنوف مختلف، هماهنگی‌های لازم انجام شده و لازم است تا اصناف نظارت خود را داشته باشند.

منتظرالمهدی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این مسائل، از جمله موضوعات اجتماعی است، اولویت ما برخورد اجتماعی با مسائل اینچنینی است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *