پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۱

عکس/ شهدای مدافع حرم لبنانی

يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۱۳
کد مطلب: 502412
رزمندگان لبنانی، در اطلاعیه‌های خود از شهدای مدافع حرم با عنوان «شهید زینبی» یاد می‌کنند. ۵ مجاهد لبنانی در ژانویه یعنی اولین ماه از سال ۲۰۱۷ میلادی در سوریه به شهادت رسیده و اسامی آنان اعلام شده است.


به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، چندین سال است که رزمندگان بسیاری با عنوان مدافعان حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) با ملیت‌ها و نژادهای مختلف داوطلبانه عازم سوریه می‌شوند و در دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) و ارزش‌های مقاومت اسلامی جان خود را فدا می‌کنند. این مقاومت بین‌المللی نشان داده است که جهاد و گفتمان مقاومت، مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و هر کسی فارغ از نام کشور و ملیت داوطلب ایستادگی در برابر تروریست‌های تکفیری در جغرافیای اسلام است.


 
مجاهدان لبنانی و اعضای حزب‌الله لبنان در این میان نقشی فعال ایفا می‌کنند و حضوری پررنگ در میان مدافعان حرم دارند. آن‌ها در این راه شهدای بسیاری نیز تقدیم اسلام کرده‌اند.رزمندگان لبنانی، در اطلاعیه‌های خود از شهدای مدافع حرم با عنوان «شهید زینبی» یاد می‌کنند. 5 مجاهد لبنانی در ژانویه یعنی اولین ماه از سال 2017 میلادی در سوریه به شهادت رسیده و اسامی آنان اعلام شده است.

شهید زینبی «محمد بسام مراد» ملقب به «مُحمّد الباقر» از اهالی شهرستان «البریقع» در جنوب لبنان

 



 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
انشاءالله با امام حسین محشور شوند