سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
قاسمی:

انتشار تصاویری علیه مقامات کویت مورد تایید نیست

شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۶
کد مطلب: 502330
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران انتشار تصویری در توهین به مقامات کویت و برخی از سران کشورهای همسایه در راهپیمایی ۲۲ بهمن را مشکوک و نابخردانه خواند و تاکید کرد این اقدامات مورد تایید ملت نیست.
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، بهرام قاسمی اقدام به انتشار تصویری مشکوک در جریان برگزاری تظاهرات  ٢٢ بهمن ماه در جهت ضربه زدن به روابط کشورمان با دولت و مقامات کویت را تقبیح کرد و گفت:  انتشار وسیع یک تصویر مشکوک در فضای مجازی که متضمن تصویر و دیدگاهی غیر واقعی از این کشور همسایه است، مورد تایید دولت و مردم کشورمان نیست.

وی افزود: خصومت دولتمردان کشورهایی همچون آمریکا و رژیم صهیونیستی با ملت ایران آشکار است و طبیعی است با واکنش مردم مسلمان و آزاده در مقابله با خوی تجاوزگری و زیاده خواهی آنان مواجه شود، اما این اقدام با روابط حسنه دو کشور و پیامهای دوستانه و سازنده تبادل شده و نیز آرمانهای انقلاب شکوهمند اسلامی در جهت همبستگی امت اسلامی همخوانی ندارد و مردود است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *