جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

در کره شمالی چه می گذرد/ تصاویر

شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۱۸
کد مطلب: 502236
این تصاویر نشانگر زندگی واقعی مردم این کشور است.

به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویری که به تازگی توسط " کریس پیترسن کلاسن" از کره شمالی تهیه شده است یاس و سرخوردگی مردم و زندگی یکنواخت  آنها را تحت  فرمانروایی آهنین  "کیم جونگ یون" و امپراطوری منزوی اش نشان می دهد.

 وی که با همراهی یک تور مسافرتی به شدت امنیتی به پایتخت این کشور "پیونگ یانگ" سفر کرده بود توانسته این تصاویر را ثبت نماید. در ادامه می توانید این تصاویر را مشاهده کنید.

 


















 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عمار
Iran, Islamic Republic of
اوضاعشون که از ما بهتره
محمودرضا
Iran, Islamic Republic of
میخواستم بپرسم از کجا شما " یاس و سرخوردگی مردم و زندگی یکنواخت آنها " را در این تصاویر میتوانید متوجه بشوید؟؟؟؟؟
سوال این است مگر غیر از این است که کلیه اخباری که از کره شمالی و سایر کشورهائی که خلاف جریان نظام سرمایه داری حرکت میکنند از طریق رسانه های امپریالیستی صورت میپذیرد؟ مگر همین تصویر را در مورد کشور ما در جهان ارائه نمیدهند؟؟
من حرفم این نیست که همه چیز در کره شمالی گل و بلبل است...فقط میخواهم بگویم به این اخباری که از منابع غربی اعلام میشود تردید دارم.
امینی
Iran, Islamic Republic of
در این عکسها که یکنواختی ویاس مشهود نبود.....البته غربی ها تقریبا همین چهره وهمین شعار را درباره ایران هم تکرار وتبلیغ میکنن.