جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ایرانیان به کسی اجازه تهدید و توهین نمی دهند

پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۵
کد مطلب: 502146
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ایرانیان نشان داده اند که ملتی انقلابی، مبارز و مستقل و در عین حال صلح جو، منطقی و اهل تعامل سازنده هستند، اما اجازه تهدید و توهین به کسی نمی دهند.
ایرانیان به کسی اجازه تهدید و توهین نمی دهند
به گزارش جهان نيوز به نقل از اداره دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تبریک و تهنیت فرا رسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: مردم عزیز و فهیم ایران با حضور گسترده و هوشمندانه خود در مراسم ۲۲ بهمن، به بهترین وجه نشان خواهند داد که هرگز نباید یک ایرانی را تهدید کرد و  هرگز نباید با یک ایرانی  به درشتی سخن گفت.  

ظریف افزود: امروز ایران و ایرانی در سی و هشتمین بهار پیروزی انقلاب شکوهمند خود و با پشت سرگذاشتن تمامی فشارها و تهدیدات، با غرور و افتخاری کم نظیر بار دیگر عزت و عظمت، آزادی و استقلال خود را جشن خواهد گرفت و یاد تمامی شهدای عزیز، جانبازان و ایثارگران خود که مردانه و غیورانه در طی این سالیان از مرز و بوم و اسلام و مسلمانان دفاعی تاریخی داشتند را گرامی می دارد.

وی تاکید کرد: در تاریخ معاصر منطقه و جهان، ایرانیان نشان داده اند که ملتی انقلابی، مبارز و مستقل و در عین حال صلح جو، منطقی، اهل تعامل سازنده بر اساس احترام متقابل و خردورز و صبور اند؛ اما اجازه تهدید و توهین به کسی نمی دهند و استقلال کشور و نفی سلطه پذیری و سلطه گری را به عنوان میراث امام راحل پاس می دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *