چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۴
۳

هشتگ زنان عربستان،برای ازدواج با مردان غیرعربستانی!

پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب: 502041
شماری از زنان عربستانی با به راه انداختن کمپینی خواستار تحریم ازدواج با مردان آن کشور و پذیرش درخواست ازدواج مردان غیر عربستانی شده‌اند.
هشتگ زنان عربستان،برای ازدواج با مردان غیرعربستانی!
به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، کاربران عربستانی با ایجاد هشتگی تحت عنوان #سعوديات_نريد_الزواج_بأجنبي (ما زنان عربستان خواستار ازدواج با مردان غیرعربستانی هستیم) در شبکه های اجتماعی تویتر و فیسبوک به انتقاد از محدودیت های قانونی در این زمینه پرداخته اند. این هشتگ با استقبال کاربران شبکه های اجتماعی مواجه و به طور گسترده ای منتشر شده و شمار زیادی از کاربران به آن پاسخ مثبت گفته اند.
 
کاربران مذکور از محدودیت های قانونی و عادات قبیله ای بر سر ازدواج زنان عربستانی با مردان تبعه سایر کشور به شدت انتقاد کردند.
 
در این هشتگ، کاربران به تبادل نظر درباره موضوع پرداختند و برخی از آنها تعامل مردان عربستانی با زنان را خشک و گاهی تحقیرآمیز دانستند و اظهار داشتند مردان سایر کشورهای عربی با زنان به روش متمدن و مبتنی بر مشارکت و نه سلطه طلبی تعامل می کنند.
 
مخالفان این کمپین در این باره معتقدند که مردان غیر عربستانی با ازدواج با زنان تبعه این کشور در پی دستیابی به اموال آنها و ثروتمند شدن هستند و در این باره از 17 شرط تعیین شده توسط دولت عربستان برای دادن اذن ازدواج شهروندان مرد و زن این کشور با اتباع سایر کشورها دفاع کردند.
https://jahannews.com/vdcjx8eivuqeyyz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjx8eivuqeyyz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ما جوانان مجرد ایرانی هم از این تصمیم دختران عربستان حمایت میکنیم و پیشنهاد میکنیم با همکاری پسران مجرد ایران و دختران عربستان مشکل هر دو حل شود هم ما ازدواج آسان و کم هزینه کنیم و هم آنان به خواست هایشان از یک شوهر ایده آل که تمامش در ما هست برسند
Iran, Islamic Republic of
پسران ایرانی حاضرند هر کدام 10تا دختر عربستانی رو بگیرند .
Iran, Islamic Republic of
بیشتر از 4 تا نمیشه آقای خوش اشتها