سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

نریمان جهان: قبلا مقابل استقلال هت‌تریک کردم

پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۵
کد مطلب: 502033
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من مقابل استقلال یک‌بار هت‌تریک کردم و در یک دیدار دیگر یک گل و یک پاس گل دادم و همه می‌دانند که مقابل استقلال خوب بازی می‌کنم.
نریمان جهان: قبلا مقابل استقلال هت‌تریک کردم
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری فارس، سامان نریمان جهان بازیکن پرسپولیس گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم.با 5 برد خوب راهی دربی می‌شویم.انشالله با انگیره بالای که داریم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی افزود: دربی بزرگ‌ترین بازی باشگاهی در سطح کشور است و برای ما بسیار مهم است که برنده دربی شویم.اگر از بازی دربی و سپاهان 6 امتیاز بگیریم قهرمانی ما قطعی می‌شود.

بازیکن اسبق تراکتورسازی در مورد شانس قهرمانی استقلال گفت: حتی از استقلال برنده دربی شود شانسی برای قهرمانی ندارد چون فاصله اختلاف امتیاز ما با آنها بیشتر از 10 امتیاز است و قهرمانی استقلال محال است.

وی در مورد نتیجه دربی گفت: تصور می‌کنم 3 بر یک برنده می‌شویم و دل هواداران را شاد می‌کنیم تا یک گام به قهرمانی نزدیک شویم.البته مطمئن باشید ما قهرمان می‌شویم.من مقابل استقلال یک‌بار هت‌تریک کردم و در یک دیدار دیگر یک گل و یک پاس گل دادم و همه می‌دانند که مقابل استقلال خوب بازی می‌کنم.

نریمان جهان در مورد اعتصاب بازیکنان گفت: اعتصابی در کار نبود فقط با دعوت طاهری در باشگاه دور هم جمع شدیم تا در مورد دربی و مسائل دیگر صحبت کنیم.نمی دانم این شایعات از کجا در می‌آید و همه چیز در باشگاه اوکی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *