جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

آغاز تحقیق و تفحص از وزارت کار

چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب: 501986
حدود 30 نماینده مجلس طرح ‌تحقیق و تفحص در سه محور مرتبط به با حوزه کاری وزارت کار یعنی بخش ستادی، شرکت های شستا و هلدینگ ها و بیمه ها را تهیه کرده‌اند
آغاز تحقیق و تفحص از وزارت کار
به گزارش سرویس سیاسی جهان نيوز به نقل از ایسنا، سمیه محمودی اظهار کرد: حدود 30 نماینده مجلس طرح ‌تحقیق و تفحص در سه محور مرتبط به با حوزه کاری وزارت کار یعنی بخش ستادی، شرکت های شستا و هلدینگ ها و بیمه ها را تهیه کرده‌اند که بخش بیمه ها به زیرمجموعه هایی همچون تامین اجتماعی ، بازنشستگی کشوری و صنایع دستی تقسیم می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح در کمیسیون اجتماعی مطرح شده است، افزود: ترکیب اعضای هیات تحقیق و تفحص متشکل از 5 عضو کمیسیون اجتماعی مجلس و تقاضا کنندگان است که هنوز کمیسیون اجتماعی اعضای این هیات را مشخص نکرده است. البته بنده به عنوان یکی از متقاضیان تفحص و عضو کمیسیون اجتماعی در این هیأت حضور دارم.

به گفته محمودی، تعیین وضعیت تحقیق و تفحص منوط به تشکیل جلسات کمیسیون اجتماعی بعد از تعطیلات مجلس است

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین گفت که سوالی از وزیرکار درباره وضعیت قراردادهای یکی از هلدینگای سازمان بازنشستگی و مدرک تحصیلی مدیرعامل این هلدینگ مطرح شده است که در صورت لزوم این موضوع در قالب تفحص نیز پیگیری می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *