جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
جهانیان:

این پیروزی حاصل حمایت وزیر ورزش و جوانان بود

سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۳
کد مطلب: 501845
رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: این برد حاصل حمایت‌های وزیر محترم ورزش و جوانان جناب آقای سلطانی‌فر بود و رهنمودها و حمایت‌های او باعث قوت قلب کادر مدیریتی باشگاه استقلال شد.
این پیروزی حاصل حمایت وزیر ورزش و جوانان بود
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، شهاب جهانیان در خصوص پیروزی استقلال مقابل السد قطر اظهار داشت: جا دارد این برد شیرین و صعود استقلال به مرحله گروهی را به تمامی هواداران، پیشکسوتان و کادر فنی استقلال و همچنین بازیکنان تبریک بگویم و به خاطر این پیروزی قطعاً پاداش ویژه‌ای به آنها تعلق خواهد گرفت.
وی گفت:‌ این برد حاصل حمایت‌های وزیر محترم ورزش و جوانان جناب آقای سلطانی‌فر بود و رهنمودها و حمایت‌های او باعث قوت قلب کادر مدیریتی باشگاه استقلال شد و حاصل این صبر و تلاش برد امروز بود که یک پیروزی ملی محسوب می‌شد.
وی در ادامه تأکید کرد: جا دارد از تمامی پیشکسوتان و مدیران سابق باشگاه استقلال که در طول یک هفته اخیر بارها و بارها از مجموعه فعلی حمایت کردند تشکر کنم زیرا حمایت‌های آنها باعث شد تا استقلال امروز اینگونه با روحیه به مصاف نماینده کشور قطر برود.
جهانیان در پایان ضمن تشکر از هواداران تیم فوتبال استقلال گفت: حضور چند ده هزار نفری هواداران و پر کردن استادیوم آزادی باعث شد تا تیم حریف از لحاظ روحی افت کرده و خدا را شکر که بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال با کسب این پیروزی پاداش خوبی به هواداران دادند.
جهانیان در خصوص اینکه استقلال امروز ۱۲۰ دقیقه بازی کرد گفت: من از مسئولان سازمان لیگ می خواهم که بازی ما را یک روز هم که شده به تعویق بیندازند چون تیم ما امروز بیش از ۱۲۰ دقیقه به میدان رفت و بهتر است و دربی پایتخت در شرایط مساوی و یکسان برای هر دو تیم برگزار شود. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *