چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

خجالت وزیر از حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۳
کد مطلب: 501810
وزیر رفاه گفت: با اشاره به اینکه 50 درصد بازنشستگان تأمین اجتماعی حقوق ناچیز می‌گیرند و ما از این موضوع خجالت می‌کشیم گفت: من حتی در بین فیش‌های تأمین اجتماعی حقوق 300 هزار تومانی هم می‌بینم و واقعیت را کتمان نمی‌کنم.
خجالت وزیر از حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
به گزارش جهان نيوز، علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار عمومی با مردم میاندوآب گفت: در شرایط کنونی جامعه ما به امید نیاز دارد و هرکس هم مردم را ناامید کند خیانت کار محسوب می شود.
ربیعی با  اعلام اینکه استقلال، آزادی، جمهوریت و معنویت از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است گفت: استقلال بزرگترین چیزی است که انقلاب به ما داده  و امروز ما امن‌ترین و با ثبات ترین کشور منطقه هستیم چرا که بدون ایران نمی توانند برای منطقه تصمیم گیری کنند.
وی با بیان اینکه قبل از انقلاب تحقیر می شدیم ولی امروز به تنهایی در مقابل شش قدرت می ایستیم و مذاکره می کنیم، تصریح کرد: مذاکرات هسته ای نیز بخشی از استقلال ماست و زمینه باز شدن اقتصاد را فراهم کرد.
وی  با اشاره به اینکه جامعه باید اخلاقی‌تر از این باشد و نباید اسلام را از سر روابط، مناسبات و گفت و گو ها کنار بزنیم گفت: باید مدارا و تحمل را در جامعه زیاد کنیم،عقلانیت داشته باشیم و ارزش هایی را که انقلاب در سایه اسلام به دست آورده است، دنبال کنیم.
وی اظهار کرد: در حال حاضر سالانه یک میلیون و 200هزار نفر وارد بازار کار می شود که برای اینها ایجاد کار سخت است و به همین دلیل سال گذشته 700 هزار شغلی که ایجاد شد محسوس نبود.
ربیعی با اشاره به اینکه 50 درصد بازنشستگان تامین اجتماعی حقوق ناچیز می گیرند و ما از این موضوع خجالت می کشیم، افزود: در سه سال گذشته سعی کرده ایم که مزد را بر تورم پیشی دهیم و سال گذشته حداقل های بازنشسته های کشوری را 700 میلیارد تومان و امسال یک هزار میلیارد تومان در نظر گرفته ایم.
وی گفت: من حتی در بین فیش‌های تامین اجتماعی 300 هزار تومانی هم می بینم و واقعیت را کتمان نمی کنم ولی به جای تشریح مسئله، ضعف را می گوییم.
در پایان وزیر وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با همراهی هیئتی از مسولان استانی و شهرستانی از کارخانه اروم دانه میاندوآب بازدید کرد و سپس در جمع مردم چهاربرج حاضر و با مردم این شهر هم گفتگو کرد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *