پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

عامل تیراندازی در کرمانشاه دستگیر شد

دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۵
کد مطلب: 501663
با کار اطلاعاتی و تلاش مأموران انتظامی شهرستان، فردی که با تیراندازی در شهرک سجادیه باعث بر هم زدن امنیت عمومی و تخریب خودروی یکی از شهروندان شده بود، در کوتاهترین زمان ممکن دستگیر شد.
عامل تیراندازی در کرمانشاه دستگیر شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: با توجه به تیراندازی در یکی از شهرک های کرمانشاه که منجر به ایجاد رعب وحشت و همچنین تخریب خودروی یکی از شهروندان شده بود، رسیدگی به موضوع به صورت ویزه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ "رضا شیرزادی" افزود: بر همین اساس بلافاصله اکیپی از مأموران کلانتری 18 سجادیه جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند و اظهارات شکات را مبنی بر اینکه به خودروی آنها حین حرکت از سوی سه سرنشین یک دستگاه خودروی پراید، تیراندازی شده است، اخذ کردند.

وی تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی و سرنخ های به دست آمده، عوامل انتظامی در مدت کمتر از 30 دقیقه خودروی متهمان را که در کوچه های اطراف حین فرار مشاهده و با اقدامات پلیسی آن را متوقف و یکی از عاملان تیراندازی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به کار اطلاعاتی و پیگیری شبانه روزی برای دستگیری سایر عاملان تیراندازی، در پایان گفت: متهم به بزه ارتکابی خود معترف و انگیزه تیر اندازی را اختلافات شخصی عنوان کرده است، لذا پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *