پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۲
منابع یمنی خبر دادند؛

اصابت یک موشک بالستیک به پایگاهی در ریاض

دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب: 501524
برخی رسانه‌های یمنی از اصابت یک موشک بالستیک پیشرفته به نزدیکی ریاض در قالب یک آزمایش موشکی خبر می‌دهند.
اصابت یک موشک بالستیک به پایگاهی در ریاض
به گزارش جهان نيوز به نقل ازمشرق، منابع یمنی از شلیک و اصابت یک موشک پیشرفته به نزدیکی ریاض در عربستان خبر دادند.یک فروند موشک بالستیک پیشرفته یمنی به پایگاهی نظامی در پایتخت عربستان اصابت کرده است.

رسانه‌های یمنی میگویند که این یک آزمایشگاه موشکی بوده است و هنوز مشخص نیست که از طرف چه کسی شلیک شده است.

پایگاه خبری متابعات به نقل از یک مقام نظامی وابسته به ارتش یمن نوشت که یک موشک بالستیک یمنی به یک هدف نظامی در نزدیکی ریاض اصابت کرده است.

هنوز جزئیات بیشتری درباره این خبر منتشر نشده است اما بعضی از ساکنان ریاض در توئیتر می‌گویند که صدایی شبیه صدای انفجار مهیب شنیده‌اند.

در عین حال، نیروی موشکی یمن درباره آزمایش موشکی‌اش که شب گذشته یک پایگاه نظامی در منطقه «المزاحمیه» واقع در غرب ریاض، پایتخت عربستان را هدف گرفت، بیانیه مهمی صادر کرد.

در این بیانیه آمده است؛ در پاسخ به ادامه تجاوز عربستان سعودی و آمریکا علیه یمن و ارتکاب کشتارهای خونین و محاصره های ظالمانه علیه ملت یمن که با همراهی جامعه بین المللی به فجایع بزرگ انسانی منجر شده است این نیرو با توجه به مسئولیتی که بر عهده دارد و به عنوان نماینده مردم یمن و به عنوان نیرویی که در برابر تجاوزات با تمام قدرت ایستادگی می کند و با ایمان به مشروعیت این مبارزه و مشروعیت پاسخ به این تجاوزات و مقدس بودن اصل دفاع از خود با تمام ابزار در اختیار به تهدیدها پاسخ خواهد داد.

برای اولین بار اعلام می کنیم؛ نیروی موشکی یمن اقدام به شلیک موفق یک فروند موشک بالستیک روی هدفی نظامی در پایتخت سعودی کردیم و بخاطر این پیشرفت و تحول بی‌همتای موشکی خدا را شاکریم و تاکید می‌کنیم، از این پس پایتخت عربستان هدف حملات موشکی ما خواهد بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فتبارک الله
علی
Iran, Islamic Republic of
امیر سعود ی فرار کن که جانت در خطر است