پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

گفت و شنود/ فنجان قهوه

دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب: 501511
از اول هم معلوم بود که هم اوباما و هم ترامپ درباره گزینه نظامی روی میز، لاف می‌زنند و قمپز در می‌کنند.
به گزارش جهان نيوز به نقل از روزنامه کیهان که در قسمت گفت و شنود خود گفت: فیلیپ گوردن دستیار سابق اوباما و هماهنگ‌کننده کاخ‌سفید در امور خاورمیانه گفته است؛ ادعای ترامپ که می‌گوید گزینه نظامی علیه ایران روی میز است، دروغ است و آمریکا توان برخورد نظامی با ایران را ندارد.

گفتم: از اول هم معلوم بود که هم اوباما و هم ترامپ درباره گزینه نظامی روی میز، لاف می‌زنند و قمپز در می‌کنند.

گفت: اندیشکده «امریکن اینترپرایز» هم اعلام کرده که ایران از این تهدیدها هراسی ندارد و کار را در غرب آسیا بر آمریکا و متحدانش سخت‌تر خواهد کرد.

گفتم: پس چرا پشت سر هم رجز می‌خوانند و قمپز در می‌کنند؟

گفت: مرد حسابی! برای اینکه اعراب منطقه را از ایران بترسانند و از یک‌سو آنها را با فروش اسلحه سرکیسه کنند و از سوی دیگر به آنان دلداری بدهند که آمریکا از آنها پشتیبانی خواهد کرد!

گفتم: اما حالا که معلوم شده هیچ غلطی از آمریکا ساخته نیست، و درباره گزینه نظامی دروغ گفته‌اند، برای آل‌سعود و آل‌خلیفه و قطر و بقیه امیرنشین‌های فسقلی و اجق وجق منطقه چه می‌ماند؟!

گفت: چه عرض کنم؟!

گفتم: خلبان در ضمن خوشامدگویی به مسافران، یکدفعه داد زد که خدایا خودت کمک کن! و چند دقیقه بعد گفت؛ مسافران محترم! چیزی نبود، فنجان قهوه ریخته بود روی شلوارم! یکی از مسافران فریاد کشید که فلان فلان شده! بیا ببین با شلوار ما چه کرده‌ای؟!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *