جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
بی‌جهت در صدر جدول قرار نگرفتیم

برانکو: یک دربی واقعی را برنده شدیم

گام محکمی برای قهرمانی برداشتیم
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب: 501454
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالم که این نتیجه بدست آمده و این بازی یک دربی واقعی بود.
برانکو: یک دربی واقعی را برنده شدیم
برانکو ایوانکوویچ در پایان دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: خیلی خوشحالم که این نتیجه بدست آمده و این بازی یک دربی واقعی بود. مقابل یک تیم بسیار قوی برنده شدیم.
وی افزود: ارزش این برد 4 امتیازی بود هر چند که من شرایط تیم تراکتورسازی و امیر قلعه‌نویی را درک می‌کنم. بازیکنان ما امروز می‌خواستند نشان دهند که چقدر تیم با کیفیتی هستند و بی‌جهت در صدر جدول قرار نگرفته‌اند.
برانکو تاکید کرد: من این برد را به بازیکنان و هوادارانی که به بهترین شکل ما را حمایت کردم تقدیم می‌کنم و به همه آنها خسته نباشید می‌گویم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا گل زودهنگام باعث این پیروزی تیم‌شان شد؟ خاطرنشان کرد: مسلما گل زودهنگام شوک منفی با حریف وارد کرد و اعتماد به نفس ما را هم بالا برد. در ادامه توانستیم تسلط بیشتری روی بازی داشته باشیم. البته باید به این نکته تاکید کنم که شاگردانم هرگز تا دقیقه 93 بازی عقب نکشیده و تا آخرین لحظه ضمن کنترل حریف بر بازی تسلط کامل داشتند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا این 9 امتیاز تضمینی برای قهرمانی تیمش است یا نه؟ گفت: مسلما الان خیلی زود است که بخواهیم در مورد قهرمانی صحبت کنیم اما این برد ما را در رسیدن به هدف‌مان امیدوارتر کرد و گام محکمی را برای قهرمانی برداشتیم.
وی در واکنش به این سوال که برای جانشینی کمال کامیابی‌نیا در دربی چه بازیکنی را مدنظر دارد؟ اظهار داشت: در این مورد فردا تصمیم‌گیری خواهیم کرد.
برانکو در نشست خبری بعد از بازی تیمش با تراکتورسازی اظهار داشت: طبیعی است همه ما از این برد بزرگ خوشحال باشیم. بازی در سطح خوبی برگزار شد و ما همه کارهایی که باید می‌کردیم را در زمین انجام دادیم. خوش‌شانس بودیم که 3 بر صفر بردیم هر چند که در تمام طول بازی بهتر از حریف بودیم.در واقع در زمین بازی نشان دادیم که از همه بهتریم. به بازیکنانم بابت عملکرد خوب تقدیر کرده و می‌گویم قهرمانان واقعی آنها هستند. خوشحالم از اینکه این برد را به هواداران خوب‌مان تقدیم کردم.
وی در مورد 3 کارته شدن کامیابی‌نیا افزود: تاکید می‌کنم ما هیچ وقت صرفه‌جویی نمی‌کنیم چرا که مهمترین مسئله برای ما پیروزی در هر بازی است. در این بازی هم همه بازیکنان با تمام وجودشان بازی کردند و طبیعی است در این شرایط بازیکنی اخطار بگیرد. کامیابی‌نیا از دربی محروم شده است و ما از فردا به دنبال یک جانشین مناسب برای او در ترکیب خواهیم بود.
سرمربی پرسپولیس درباره اینکه کارلوش کی‌روش گفته است بازیکنان پرسپولیس اضافه وزن دارند و با این وجود این تیم توانست تراکتورسازی را با 3 گل شکست دهد، تصریح کرد: من دوست ندارم راجع این مسائل صحبت کنم. در حال حاضر می‌خواهیم به همراه هواداران از این برد لذت ببریم. همه ما با هم بابت این برد شادی می‌کنیم چرا که امروز واقعا یک روز خوب برای ما بود.
برانکو همچنین یادآور شد: این برد ارزش 4 امتیاز را داشت، از این جهت که اگر در روز آخر کار به بازی مستقیم بکشد ما از این لحاظ مقابل تراکتور برنده بوده و قهرمان خواهیم شد. البته هدف ما همچنان این است که بازی‌های خود را با پیروزی به اتمام رسانده و در نهایت با امتیازات زیادی قهرمان شویم.
وی در مورد اینکه بهتر نبود در اواخر بازی کمال کامیابی‌نیا را از زمین بیرون می‌کشید، گفت: این می‌تواند یک ایده باشد، اما 5 دقیقه قبل اتمام بازی اتفاق افتاد و انتظار داشتیم بازی با آرامش به پایان برسد. نمی‌دانم چرا به اینجا ختم شد و بازیکن ما با کارت زرد داور روبه‌رو شد. فکر نکنم خطا به آن شکلی بود که داور کارت بدهد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازی کردن فرشاد احمدزاده در پست دفاع چپ تصریح کرد: آن چیزی که برای ما مهم است، تعادل در سمت چپ و راست بود. ما بازیکن چپ پا نداشتیم و فرشاد بازیکن عاقل و مسئولیت پذیر است. پس از مصدومیت محسن ربیع‌خواه، خوشحالم صادق محرمی سه بازی است که خوب بازی می‌کند. حریف از بازیکنان خطرناکی چون شهرام گودرزی، محمد ایران‌پوریان و ادینیو سود می‌برد و خواست و هدف ما این بود که خودمان را به حریف تحمیل کنیم. از طرف دیگر، کار تهاجمی را از عقب بیشتر کرده و اجازه حرکت به بازیکنان تراکتورسازی ندهیم. خودتان دیدید که به غیر از ضربه ایستگاهی که خطرناک بودند، موقعیتی به حریف ندادیم.
برانکو در خصوص دربی 84 تصریح کرد: ما با چند برد پشت سر هم به مصاف استقلال می‌رویم، اما برد امروز برای ما ارزشمند بود. همیشه یادآوری کرده‌ام که در دربی مهم نیست کدام تیم در کجای جدول قرار داشته و با کدام ترکیب بازی می‌کند. این دیدار به نوعی بازی خاص است و برنده از پیش ندارد. ما می‌دانیم چه چیزی در انتظارمان است. استقلال انگیزه و اعتماد به نفس زیادی پس از بردهای اخیر خود بدست آورده است. امیدوارم این تیم سه‌شنبه مقابل السد قطر برنده شده و همه ما این روز هوادار استقلال هستیم، اما پس از آن طبیعی است که می‌خواهیم در دربی این تیم را شکست دهیم.
وی در خصوص اینکه آیا با همین کادر فعلی و بازیکنان در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا خواهند کرد، گفت: این کادری است که داریم و بازیکنان هم نشان دادند که کیفیت و دانش بالایی دارند و به آنها اعتماد کامل داریم.
منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *