پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

وزیر دفاع آمریکا: تعداد نیروهایمان را در خاورمیانه افزایش نمی‌دهیم

يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب: 501361
وزیر دفاع آمریکا روز شنبه گفت کشورش تعداد نیروهای آمریکایی را "به دلیل نگرانی‌ بر سر ایران" در خاورمیانه افزایش نخواهد داد اما هشدار داد که "فعالیت‌های" آن را نادیده نخواهد گرفت.
وزیر دفاع آمریکا: تعداد نیروهایمان را در خاورمیانه افزایش نمی‌دهیم
به گزارش جهان نيوز  ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز نوشت، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری جدید آمریکا سیاست خصمانه‌تری در قبال ایران در پیش گرفته است. ژنرال جیمز ماتیس، وزیر دفاع آمریکا مدعی است که هشدار به ایران "ارزشمند" است!
ماتیس در کنفرانس خبری در توکیو گفت: فعلا نیازی به افزایش شمار نیروهای مستقر در خاورمیانه احساس نمی‌کنیم. این اقدام اکنون در دستورکار قرار ندارد اما همواره قابلیت انجام آن را داریم. با این حال اکنون گمان‌ نمی‌کنم که این کار ضرورتی داشته باشد.
وزیر دفاع آمریکا بدون اشاره به رویکردهای باراک اوباما، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در مقابل ایران گفت: نادیده گرفتن و رد کردن آن خوب نیست.  
در بخش دیگری از اظهاراتش ماتیس بر تحکیم روابط نظامی میان آمریکا و ژاپن تاکید و اعلام کرد ما به ائتلافمان با ژاپن به عنوان سنگ بنای صلح، شکوفایی و آزادی در آسیا و اقیانوسیه می‌نگریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *