جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

وزارت امنیت آمریکا ممنوعیت سفر را تعلیق کرد

شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۱۲
کد مطلب: 501314
دولت آمریکا مطابق با حکم یک قاضی فدرال در سیاتل، ممنوعیت ورود پناهجویان از ۷ کشور مسلمان را تعلیق کرد.
وزارت امنیت آمریکا ممنوعیت سفر را تعلیق کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از سی ان ان، علی رغم اینکه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا حکم قاضی فدرال سیاتل در لغو فرمان اجرایی اش را محکوم کرده، وزارت امنیت داخلی آمریکا امروز شنبه حکم این قاضی را اجرا کرده و دستور به تعلیق ممنوعیت سفر برای پناهجویان را صادر نموده است.

وزارت امنیت داخلی آمریکا اعلام کرده است که همه اقدامات مربوط به دستور مهاجرتی ترامپ را لغو کرده و بازرسی های استاندارد را از مسافرانی که قبلا مشمول ممنوعیت سفر به آمریکا شده بودند، از سرخواهد گرفت.

وزارت خارجه آمریکا نیز امروز شنبه تاکید کرد که این وزارتخانه به افرادی که ویزای معتبر داشته باشند، اجازه ورود به خاک این کشور را خواهد داد.

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده است که حدود 60 هزار ویزا از زمان امضای دستور ترامپ باطل شده است.

رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی در توئیتر وعده داد تا حکم یک قاضی در سیاتل در لغو فرمان اجرایی اش درباره پناهجویان خارجی را رد کند. دونالد ترامپ در واکنش به این اقدام وعده داده است تا این حکم را لغو کند. وی در پیامی در توئیتر نوشت: اینکه نمی توانیم در خصوص ورود و خروج افراد هم تصمیم بگیریم، معضل بزرگی است... حکم مضحک این به اصطلاح قاضی لغو خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *