جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

این بار دانشمندان علیه ترامپ تظاهرات می‌کنند

شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 501243
گروهی از دانشمندان قصد دارند ماه آینده با برگزاری تظاهرات مقابل کاخ سفید، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را وادار کنند که به تغییرات آب و هوایی اذعان کند.
این بار دانشمندان علیه ترامپ تظاهرات می‌کنند
به گزارش جهان نيوز به نقل ازتسنیم، گروهی از دانشمندان توانسته‌اند بیش از یک میلیون و 300 هزار امضا از طریق شبکه های اجتماعی در تایید برگزاری تظاهرات اعتراض آمیز علیه سیاست های ترامپ در زمینه تغییرات آب و هوایی جمع آوری کنند.

قرار است تظاهرات روز 22 آوریل آینده به سمت کاخ سفید در شهر واشنگتن برگزار شود.درپی تظاهرات زنان در سراسر جهان دو روز بعد از روی کار آمدن رسمی ترامپ در آمریکا، هم اکنون همه به "تظاهرات دانش" می پیوندند که فقط مختص دانشمندان نیست بلکه همه کسانی که برای علوم تجربی ارزش قائل هستند، می توانند به آن بپیوندند.

برگزار کنندگان تظاهرات ماه آوریل می گویند که این اعتراض در واکنش به موضع دولت ترامپ در خصوص تغییرات آب و هوایی و سیاست وی در زمینه انرژی صورت خواهد گرفت زیرا این سیاست بر سوخت های فسیلی متمرکز است و دولت ترامپ در مسیر متوقف کردن سازمان های ملی آمریکا حرکت می کند که به تغییرات آب و هوایی و پیامدهای آن توجه و اهمیت می دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *