پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

تولید پراید کی متوقف می‌شود؟

شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب: 501204
مدیرعامل گروه سایپا از عرضه اولین محصول مشترک تولیدی با شرکت سیتروئن فرانسه تا پایان ۲۰۱۷ خبر داد.
تولید پراید کی متوقف می‌شود؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، مهدی جمالی در حاشیه مراسم آغاز طرح نوسازی کامیون‌های فرسوده اظهار کرد: قرارداد با سیتروئن در مراحل نهایی است و به زودی نقل و انتقال سهام سایپا کاشان به این شرکت انجام خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه تا پایان سال ۲۰۱۷ اولین محصول مشترک تولیدی با سیتروئن عرضه خواهد شد، خاطرنشان کرد: شرکت خودروسازی کیان نیز تمایل به همکاری جدید با سایپا برای تولیدات محصولات داشت که البته با توجه به سیاست‌های تعیین شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر الزام سرمایه‌گذاری شرکت‌های خارجی برای ورود به ایران در این زمینه با این شرکت همکاری نخواهیم داشت.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: با هدف تمرکز و مدیریت برند برلیانس و همچنین افزایش داخلی‌سازی به بیش از ۴۰ درصد، تمام خطوط تولید خودروهای برلیانس از سایپا به پارس خودرو منتقل شد. وی افزود: تا پایان سال جاری دو محصول جدید فاینا اتوماتیک و فیس لیست فاینا عرضه خواهد شد.

جمالی با بیان اینکه پلتفورم SP۱۰۰ در گروه خودروسازی سایپا در حال طراحی است و تا پایان سال آینده اولین محصول تولیدی بر روی این پلتفورم عرضه خواهد شد، تصریح کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت هر سال استانداردهای تولید خودرو را سختگیرانه تر می‌کند و برای سال آینده نیز ۱۱ استاندارد جدید به استانداردهای تولید خودروهای سواری اضافه شده است.

مدیرعامل سایپا در پاسخ به سوالی درباره زمان توقف تولید پراید اظهار کرد: پراید محصولی است که همچنان در بازار تقاضای مناسبی برای آن وجود دارد. بنابراین این خودرو و دیگر خودروهای در حال تولید تا زمانی که از یک سو استانداردها را پاس کرده و از سوی دیگر تقاضاهایی برای آنها وجود داشته باشند، عرضه خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *