جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

خالی‌ نبند آقای ترامپ!

شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۴۲
کد مطلب: 501169
دولت جدید آمریکا مانند دولت قبلی، تهدید علیه ایران را تکرار کرد. ترامپ گفت: همه گزینه‌ها در برابر ایران روی میز است.
خالی‌ نبند آقای ترامپ!
به گزارش جهان نيوز به نقل ازمشرق، دونالد ترامپ پس از دیدار مدیران شرکت موتورسازی هارلی داویدسون در کاخ سفید در پاسخ به خبرنگاری که پرسید آیا در برابر ایران گزینه نظامی هم مطرح است، گفت: «هیچ‌چیز از روی میز کنار نرفته است.»
 
ترامپ همچنین در توئیتر نوشته است: «به ایران به خاطر آزمایش موشک بالستیک به طور رسمی اخطار داده شده است. باید از آمریکا به خاطر توافق بدی که امضاء کرده است سپاسگزار باشد».
 
او همچنین در توئیت دیگری نوشته است: ایران با آتش‌بازی می‌کند، آنها قدر مهربانی اوباما را ندانستند. من آن طور نیستم.
 
لاف و تهدیدهای ترامپ در حالی است که وی در اولین مصاحبه پس از ریاست‌جمهوری‌اش، به ای‌بی‌سی‌نیوز گفت: «ایالات متحده در حال فرو پاشیدن است. ما هزینه ساخت یک مدرسه در بروکلین یا لس‌آنجلس را نداریم. شیکاگو مانند افغانستان شده هر چند روز یک‌بار شماری از مردم هدف گلوله قرار می‌گیرند... من می‌خواهم مطمئن شوم در دوره من هیچ‌کسی در خیابان‌های آمریکا (به خاطر بیمه و فقر) نخواهد مرد»!
 
او همچنین در مصاحبه با سی‌بی‌اس گفته است: «با پول جنگ در خاورمیانه در 15 سال گذشته، می‌توانستیم دوبار آمریکا را بازسازی کنیم. سیاستمداران ما برای مدتی‌طولانی، مردم را مأیوس کرده‌اند. آنها، مردم را در زمینه اشتغال مأیوس کرده‌اند. آنها حتی در حوزه جنگ نیز مردم را مأیوس کرده‌اند. ما از 15 سال پیش در این جنگ (در منطقه خاورمیانه) درگیر هستیم. ما 6 تریلیون دلار در منطقه غرب آسیا هزینه کرده‌ایم. ما با این پول می‌توانستیم کشورمان را دو مرتبه از نو بازسازی کنیم. به وضع جاده‌ها، پل‌ها، تونل‌ها و فرودگاه‌هایمان نگاه کنید که شبیه مکان‌های از رده خارج است.»
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *