پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

پیام‌های تسلیت هنرمندان+آخرین حرف‌های حسن جوهرچی

جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب: 501135

حسن جوهرچی


برخی هنرمندان ساعتی پس از اعلام خبر درگذشت حسن جوهرچی - بازیگر تلویزیون و سینما - با انتشار عکسی از او در صفحه‌های شخصی‌شان، به خانواده داغدیده‌اش، جامعه هنری و مردم تسلیت گفتند.

به گزارش ایسنا، مهدی امینی‌خواه جزو نخستین کسانی بود که خبر درگذشت حسن جوهرچی را در صفحه شخصی‌اش اعلام کرد و «این اتفاق دردناک» را تسلیت گفت.

پرویز پرستویی - بازیگر سینما و تلویزیون - نیز با انتشار تصویری از جوهرچی، درگذشت او را به خانواده‌اش و جامعه هنری تسلیت گفت و به بازیگری جوهرچی اشاره کرد و نوشت: بازی خوبش در «در پناه تو» و ... از یادمان نمی‌رود.
رامبد جوان - مجری و بازیگر - نیز در صفحه شخصی خود با انتشار عکسی از حسن جوهرچی، درگذشت این بازیگر را به مردم و خانواده او تسلیت گفت.

مجید صالحی - بازیگر - نیز این خبر را «تلخ و ناگوار» دانست و درگذشت حسن جوهرچی را به خانواده داغ‌دار او، جامعه هنری و مردم مهربان سرزمین‌مان تسلیت گفت.

بهنوش طباطبایی - بازیگر - نیز در صفحه شخصی‌اش، درگذشت این بازیگر توانمند را تسلیت گفت و آرزو کرد روحش قرین رحمت الهی باشد. 

الهام پاوه‌نژاد - بازیگر تلویزیون و تئاتر - نیز در پیامی متفاوت نوشت: شوخی می‌کنین؟! این یک مبارزه است؟ رو کم کنی؟ امتحان؟ یادآوری؟ خدایا ...

لیلا بلوکات - بازیگر - هم در پیامی، تسلیت گفتن برای درگذشت حسن جوهرچی را باورنکردنی دانست و به درگذشت عزیزان عرصه هنری و حوادث ناگوار امسال اشاره کرد.

مهدی پاکدل - بازیگر- نیز در صفحه شخصی خود به فراوانی خبرهای ناگوار در سال ۹۵ اشاره کرد و درگذشت حسن جوهرچی را تسلیت گفت.

نسرین مقانلو - بازیگر - نیز با انتشار عکسی از حسن جوهرچی، این اتفاق دردناک را تسلیت گفت و همچنین به ناگواری اتفاق‌های امسال اشاره کرد.

مهران احمدی و رزیتا غفاری نیز درگذشت این بازیگر را تسلیت گفتند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *