پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

افتخار می‌کنم نقش مادر یک رزمنده را ایفا کردم

پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب: 501031
بازیگر فیلم سینمایی«ویلایی‌ها» گفت: بازی در نقش یک رزمنده دفاع مقدس با آن که بسیار سخت و غم‌انگیز بود، برایم افتخار انگیز بود.
افتخار می‌کنم نقش مادر یک رزمنده را ایفا کردم

به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، ثریا قاسمی بازیگر فیلم سینمایی«ویلایی‌ها» گفت:

بازی در فیلم «ویلایی‌ها» برایم یادآور روزهای سخت دفاع مقدس و انتظار کشیدن‌های خانواده‌های رزمندگان، برای آنکه آیا فرزندشان را باری دیگر می‌بینند یا خیر بود. درسهای بسیاری از بازی در این فیلم گرفتم.
 
 

وی ادامه داد: بازی کردن در چنین نقشی بسیار غمگینانه است؛  برای یک مادر بسیار سخت است که از سرنوشت  فرزند خود خبر نداشته باشد و زمانی هم که او را می‌بیند، به این فکر می‌کند که آیا یک بار دیگر فرزندشان را می‌بیند. برایم افتخار بود که نقش یک مادر رزمنده را ایفا کردم.


این بازیگر سینما و تلویزیون در پایان اعلام کرد: بسیار بازی در این ژانر فیلم‌ها را دوستدارم و حتماً اگر پیشنهاد دیگر در عرصه دفاع مقدس به من داده شود، آن را قبول خواهم کرد.



 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
استاد قاسمی ان شاءاله همیشه زنده و سالم در پناه حق برای ملتت نقش آفرینی کنی. روح مادر سینمای ایران استاد خیرآبادی شاد و قرین رحمت.