جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
می‌خواهم با ایران قهرمان جهان شوم

کولاکوویچ: دوست دارم سرمربی ایران شوم

برای قرار گرفتن در بین ۴ تیم برتر المپیک قولی ندادم
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب: 500964
گزینه هدایت تیم ملی والیبال گفت: خوشبختانه صحبت‌های ما پیشرفت خوبی داشت و برای شنیدن نتیجه نهایی بهتر است منتظر اعلام فدراسیون والیبال ایران باشید.
کولاکوویچ: دوست دارم سرمربی ایران شوم
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ایگور کولاکوویچ گزینه اهل مونته‌نگروی هدایت تیم ملی والیبال ایران عصر امروز در کنار محسن مسلمان و مهدی طارمی با حضور در خانه والیبال شاهد دیدار تیم‌های سایپا با شهرداری تبریز، پیکان تهران و بانک سرمایه بود. 
کولاکوویچ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از خوش‌آمد گویی شما بسیار سپاسگزارم. ما جلسات بسیار خوبی را برگزار کردیم و در مدت 3 روزی که در ایران هستم مذاکرات مفیدی با مسئولان فدراسیون والیبال داشتم. خوشبختانه صحبت‌های ما پیشرفت خوبی داشت و برای شنیدن نتیجه نهایی بهتر است منتظر اعلام فدراسیون والیبال ایران باشید. 
او ادامه داد: من شرایط والیبال ایران را بسیار خوب ارزیابی می‌کنم و امکانات خوبی را در بازدیدهای خودم مشاهده کردم. در هر حال برای کسب موفقیت در جهان باید چنین امکانات خوبی هم داشت. 
گزینه هدایت تیم والیبال ملی ایران در مورد این که شانس او یا استویچف برای هدایت تیم ملی بیشتر است، تصریح کرد: قطعا در حال حاضر نمی‌توان در این مورد نظر داد و باید دید تصمیم فدراسیون والیبال چیست. 
کولاکوویچ خاطرنشان کرد: من سطح والیبال ایران را می‌شناختم چون در سال‌های قبل رقیب تیم ملی ایران بودم. من برخی از بازیکنان تیم ملی را آنالیز کرده بودم. اما شناختی از لیگ برتر نداشتم. اکنون با دیدن این 2 بازی فرصتی فراهم شده تا لیگ را هم بهتر بشناسم. 
وی افزود: حضور من در ایران نشان می‌دهد که دوست دارم سرمربی تیم ملی ایران شوم. هر مربی نیز دوست دارد که پیروز شود و نخستین هدف من قهرمانی جهان است. 
گزینه هدایت تیم والیبال ملی ایران در مورد این که قولی در مورد قرار گرفتن تیم ملی ایران در بین 4 تیم برتر المپیک داده یا نه، گفت: الان نمی‌توانم چنین قولی بدهم ولی تمام سعی خود را خواهم کرد تا ایران بهتر از قبل بازی کند. همین موضوع می‌تواند به عنوان یک سورپرایز در والیبال ایران در نظر گرفته شود. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *