پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

واکنش وزیر صنعت به نامه احمد توکلی

چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب: 500952
نعمت‌زاده به نامه روز گذشته احمد توکلی به اسحاق جهانگیری واکنش نشان داد.
واکنش وزیر صنعت به نامه احمد توکلی
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره طرح‌های این وزارتخانه در ایام دهه‌فجر، گفت: در این ایام 300 طرح با حضور مقامات کشوری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: از ابتدای سال جاری قول داده بودیم که 5 هزار طرح را به بهره‌برداری برسانیم که تاکنون با احتساب طرح‌هایی که در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد، بیش از چهار هزار طرح افتتاح شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره دستور اخیر رئیس‌جمهور جدید آمریکا و تاثیرات آن به عملکرد تجار، گفت: ما تجارت جدی با آمریکا نداریم، بنابراین عملا اثری نخواهد داشت، جز اینکه در زمینه صادرات فرش و پسته محدودیت‌ها و ممنوعیت‌هایی وجود داشت که آزاد شده که از همان مسیرها این کالاها در حال صادر شدن هستند.

نعمت‌زاده تصریح کرد: نامه توکلی درباره اقداماتی که بنده انجام داده‌ام کذب است و خود آقای توکلی باید در این رابطه توضیح دهد، سال گذشته از وی شکایت کردیم، اما متاسفانه وی گاهی از این حرف‌ها می‌زند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا جواب نامت بده زودتر.....