کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خبر ویژه//

آخرین خواسته های رقیب اصلاح طلب روحانی از آیت الله هاشمی/ به رئیس جمهور بگویید به نفع من کنار بکشد

12 بهمن 1395 ساعت 8:11

به آقای هاشمی گفتم اینکه به من می گویید که تصمیم بگیر و بیا کمک کن! من که همیشه در خدمت جبهه اصلاحات بودم اما آن طرف در حق من کم لطفی کرده است. من تکلیف خودم و برنامه خودم را تا ده تا پانزده سال آینده مشخص می کنم. این 4 سال آینده باید من مشخص کنم که جایگاه من در حاکمیت و در جبهه اصلاحات کجا هست.


یکی از رقبای اصلاح طلب حسن روحانی برای انتخابات ریاست جمهوری در هفته های آخر عمر آیت الله هاشمی رفسنجانی به صورت مداوم به دیدار وی می رفته و با او جلسات متعددی را برگزار کرده است.
به گزارش جهان نیوز، این تکثر رفت و آمدهای وی در هفته های پایانی عمر آیت الله هاشمی به قدری زیاد بوده که موجب تعجب کارمندان دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز شده بوده است.
این رقیب اصلاح طلب روحانی درباره محتوای جلسات خود با هاشمی رفسنجانی گفته است: در این جلسات در مورد آمدن و نیامدن به انتخابات و برنامه آتی خود با ایشان صحبت کردم.
وی افزود: "به آقای هاشمی گفتم اینکه به من می گویید که تصمیم بگیر و بیا کمک کن! من که همیشه در خدمت جبهه اصلاحات بودم اما آن طرف در حق من کم لطفی کرده است. من تکلیف خودم و برنامه خودم را تا ده تا پانزده سال آینده مشخص می کنم. این 4 سال آینده باید من مشخص کنم که جایگاه من در حاکمیت و در جبهه اصلاحات کجا هست. اگر برای ریاست جمهوری بیایم کنار نمی روم و کاندیدای زاپاس نمی شوم و شما باید آقای روحانی را متقاعد کنید اگر دید وضع من خوب است باید کنار بکشد! چون اگر شما و روحانی بخواهید این امکان پذیر است. یا اینکه آقای روحانی معاون اولی را برای دور دوم ریاست جمهوری به بنده بدهد که من 1401می خواهم بیایم و 4 سال در دولت و بحث های اجرایی باشم. "
لازم به ذکر است این رقیب سرشناس و اصلاح طلب حسن روحانی از پاسخ هاشمی به این درخواستش مطلبی را نقل کرده ولی آیت الله هاشمی در جلسات متعددی با چهره های همسو مطالبه کرده که وی باید از اصلی ترین چهره های تصمیم گیر برای اعتدالیون و اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری باشد.
 
 


کد مطلب: 500707

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/500707/آخرین-خواسته-های-رقیب-اصلاح-طلب-روحانی-آیت-الله-هاشمی-رئیس-جمهور-بگویید-نفع-کنار-بکشد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com