جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

تسلیح هم‌پیمان ایران توسط مصر

يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب: 500457
مجتهد ادعا کرد: «تا قبل از این مصاحبه مذکور، تأکید کرده بودم که مصر، الحشد الشعبی را به انواع سلاح مجهز کرده است که از جمله این اسلحه، تانک های "آبرامز" می باشد.»
تسلیح هم‌پیمان ایران توسط مصر
به گزارش سرویس سیاسی جهان نيوز به نقل از جام، طبق ادعای یکی از فعالان و منتقدان سعودی، نظام مصر همپیمانان ایران در عراق را برای مبارزه با داعش به سلاح سنگین مجهز کرده است.

مجتهد، در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «وبسایت "البوابه نیوز" نزدیک به عبدالفتاح السیسی رییس جمهوری مصر با "ابوعزرائیل" (از فرماندهان بارز الحشد الشعبی) مصاحبه کرده است.»

مجتهد در ادامه ادعا کرد: «تا قبل از این مصاحبه مذکور، تأکید کرده بودم که مصر، الحشد الشعبی را به انواع سلاح مجهز کرده است که از جمله این اسلحه، تانک های "آبرامز" می باشد.»

گفتنی است که ابوعزرائیل به وبسایت مصری البوابه نیوز گفته است که داعشی ها را چه زنده چه مرده هر کجا گیر بیاورم، آتش خواهم زد. آنها به عراق دوست داشتنی ما لطمه زدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *