کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قلعه‌نویی: سکته کنم کسی جواب می‌دهد؟

10 بهمن 1395 ساعت 11:36

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: وقتی خانم هراتیان شرایطم را دید گفت شرایط تان خطرناک است!


امیر قلعه نویی درباره مشکلات داوری دیدار تیمش برابر ماشین سازی تبریز اظهار داشت: باور کنید دیروز حالم خیلی بد بود. به همین دلیل هم در کنفرانس خبری حاضر نشدم. شما می دانید که من همیشه بعد از باخت ها هم در کنفرانس حاضر می شوم و اگر ببریم شاید نروم. من مشکلات خودمان را نادیده نمی گیرم و اول از همه خودمان را مقصر می دانم اما برای خودم هم نگرانم. دیشب حالم به حدی بد بود که نگران شدم و احساس خطر کردم.

وی در ادامه گفت: از آقای کامرانی فر و آقای اصفهانیان می خواهم این مسایل را بررسی کنند. به خدا من مربی و تماشاگر به مرز سکته رسیده ایم. اگر سکته کنم کسی جواب می دهم؟ چند روز قبل رفته بودیم ایفمارک که متوجه شدم فشارم 16 روی 10 است. این تیم برای ما مثل ناموس می ماند و نمی توانیم بی تفاوت باشیم و ببینیم چه اتفاقاتی رخ می دهد. خانم هراتیان وقتی وضعیت من را دید گفت: مواظب باشید چون این شرایط خطرناک است.
قلعه نویی درباره بازی بعدی تیمش برابر پرسپولیس گفت: یکی از بحث های مهم ما در بازی قبلی این بود که چرا به بازیکنان دو کارته مان اخطار داده شد؟ درست است که تیم ما نفرات خوبی را در بازی با پرسپولیس ندارد اما ما در آن بازی دو هدف داریم: اول گل نخوریم و بعد برویم برای سه امتیاز.
 


کد مطلب: 500426

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/500426/قلعه-نویی-سکته-کنم-کسی-جواب-می-دهد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com