پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر

برنامه روز دهم جشنواره تئاتر

يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب: 500403
جشنواره تئاتر فجر در دهمین روز برگزاری خود که روز دهم بهمن ماه است، میزبان ۱۲ اثر نمایشی در بخش صحنه‌‍‌ای و ۶ اثر در بخش محیطی است.
برنامه روز دهم جشنواره تئاتر
به گزارش تسنیم ، اسامی نمایش‌هایی که روز10 بهمن ماه اجرا می شوند به شرح زیر است:
  1. «در اعماق» به نویسندگی ماکسیم گورکی وکارگردانی دیوید دویشویلی از گرجستان ساعت 19 در تالار وحدت اجرا می‌شود.

    «آنجا» به نویسندگی و کارگردانی جو استرامگرن از نروژ در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر در دو نوبت 17و20روی صحنه می‌رود.

    «رسوب» به نویسندگی وک ارگردانی مسعود عقلی از مشهد در تالار چهارسو مجموعه تئاترشهر در دو نوبت 18:30 و 20:30 اجرا دارد.

    «لوسیا» به نویسندگی و کارگردانی شهاب مهربانپور در تالار سایه مجموعه تئاترشهر  در دو نوبت 17و19 اجرا دارد.

    «اسبها ایستاده می‌میرند» به نویسندگی و کارگردانی حسن عابدی از بجنورد در تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر  در دو نوبت 17:30 و 19:30 به صحنه می‌رود.

    «افراسیاب» به نویسندگی مشترک حامد امان‌پور و سحر رضوانی و کارگردانی مصطفی حمیدی‌فر است  در تماشاخانه سنگلج در دو نوبت 17و20 روی صحنه می‌رود.

    «و هزارسال و یک روز» به نویسندگی و کارگردانی عباس کریمی  در تالار هنر و در دو نوبت 17 و 19 روی صحنه می‌رود.

    «تشریفات» به نویسندگی احسان غفوری و کارگردانی رامین اکبری در تئاتر مولوی دو نوبت ساعت17 و 19 روی صحنه می‌رود.

    «آکواریوم کانگورو» به نویسندگی و کارگردانی مجیدکاظم زاده مژدهی از رشت در تالار حافظ در دو نوبت 18 و 20:30 روی صحنه می‌رود.

    «کابوس حضرت اشرف» به نویسندگی و کارگردانی حسین پاکدل  در دو نوبت 17و20 در تالار دکتر ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود.

    نمایش«از زیرزمین تا پشت بام» به نویسندگی مهین صدری و کارگردانی افسانه ماهیان در دو نوبت 18 و 21 در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود. این نمایش در پاییز امسال در سالن سمندریان به مدت سی شب میزبان مخاطبان بود.
     
    «جهان انزوا» به نویسندگی نانومی والاس و کارگردانی رضاکوچک‌زاده در تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان در دو نوبت 16و18روی صحنه می‌رود. این نمایش پاییز امسال در همین سالن به مدت پانزده شب روی صحنه رفته بود.

    «سکوت رنگها» به نویسندگی و کارگردانی حامد صنمی از مریوان در محوطه مجموعه تئاتر شهر رأس ساعت16:30 اجرا می‌شود.

    «دی زنگرو» به نویسندگی هیام احمدی و کارگردانی مشترک هیام احمدی و فرامرز غلامیان از آبادان ساعت 11 در برج میلاد و ساعت 17 در محوطه مجموعه تئاتر شهر اجرا دارد.

    «در بازی آخر هیچ راهی برای خروج نیست» به نویسندگی و کارگردانی امید مصطفایی از بوکان نیز در محوطه مجموعه تئاتر شهر ساعت 18 اجرا می‌شود.

    «املت با گوجه ایرانی» به نویسندگی میثم سرآبادانی و کارگردانی پارسوا پاکیزه ساعت 18:30 در محوطه مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود.

    «چهارطبقه» به نویسندگی و کارگردانی محمد هادی عطایی ساعت 16در محوطه خانه هنرمندان اجرا می‌شود.

    «بازگشت» به نویسندگی و کارگردانی داریوش نصیری ساعت 16:30در محوطه خانه هنرمندان اجرا می‎شود
همچنین نمایش «روان پریشی» محصول گرجستان براساس متنی از سارا کین و به کارگردانی «ماکاناتسولشویلی» و بازی روسودان ماکاشویلی، ماریان کیتیان پیشتر قرار بود دوشنبه 11 بهمن در دو نوبت 17:00 و 20:00 در بازه زمانی 90 دقیقه در  سالن بزرگ تالار مولوی روی صحنه رود.

اما دبیرخانه جشنواره در اطلاعیه‌ای کوتاه ضمن اعلام آنکه به دلیل مشکل زمانی پیش آمده برای بازیگران، این نمایش قرار است در روز یکشنبه 10 بهمن ماه در دو نوبت ساعت 14 و 20 در تالار هنر به صحنه رود.

پیشتر هم نمایش «رویای نیمه شب تابستان» به نویسندگی باقر سروش و کارگردانی مصطفی کوشکی که قرار بود در تاریخ 95/11/8 ساعت 18:30 و 20:30 به مدت 80 دقیقه در تئاتر مستقل تهران اجرا شود، در وز یکشنبه 10 بهمن ماه روی صحنه می‌رود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *