پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

حسین فرکی:بازی6 امتیازی‎دوم‎خودرا هم‎بردیم

شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۱
کد مطلب: 500303
سرمربی تیم فوتبال سایپا پیش بینی کرده بود تیمش کار سختی مقابل پدیده داشته باشد. او همچنین گفت که بازی با پدیده ۶ امتیازی بود
حسین فرکی:بازی6 امتیازی‎دوم‎خودرا هم‎بردیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از طرفداری- حسین فرکی پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل پدیده خراسان اظهار داشت:
ابتدا عذرخواهی می‌کنم بابت عدم حضور در نشست خبری قبل از بازی. بازی حساسی بود و این را قبل از بازی پیش‌بینی کرده بودم.
به گزارش تسنیم، وی ادامه داد:
در نیمه اول ما تیم بهتر میدان بودیم. چند موقعیت گل داشتیم هر چند پدیده نیز به یک موقعیت گل دست یافت اما دروازه‌بان ما به خوبی آن را مهار کرد.
سرمربی سایپا تصریح کرد:
بین دو نیمه با بازیکنانم صحبت کردم تا متوجه موقعیت حساس بازی شوم. به آنها گفتم اگر بتوانید در دقایق ابتدایی نیمه دوم حریف را کنترل کنید توانایی پیروزی در این میدان را داریم و باید استرس را از خودمان دور کنیم. خدا را شکر به یک پنالتی نیز دست یافتیم و در نهایت ضربه پنالتی را به گل تبدیل کردیم.
فرکی گفت:
برای پیروزی به مشهد آمده بودیم و با تمام احترامی که برای تیم مهاجری قائل هستم در نیمه دوم مالکیت میدان در اختیار ما بود و در مجموع بهتر عمل کردیم.
وی با تأکید بر اینکه 3 امتیاز این مسابقه در سرنوشت جدول مسابقات تأثیرگذار است، یادآور شد:
بازی 6 امتیازی دوم خود را نیز بردیم و شرایط خود را از لحاظ روحی و روانی بهتر کردیم. دیدار اول 6 امتیازی ما مقابل سیاه‌جامگان بود و با برتری مقابل پدیده موقعیت خود را در جدول بهتر کردیم. امیدوارم روند موفقیت ما تداوم داشته باشد تا در پایان لیگ شانزدهم در جایگاه مناسبی قرار گیریم.
سرمربی سایپا در پاسخ به این سوال که در دو دیدار گذشته با دو گل مشکوک به برتری دست یافتند و نقش داوران در پیروزی آنها پررنگ بوده است، گفت:
خواهش می‌کنم به گونه‌ای سوال نکنید که پاسخ من به سمت حاشیه برود. سعی می‌کنم در مورد داوری صحبت نکنم. در مسابقات گذشته مقابل صبا و نفت پنالتی‌های ما گرفته نشد اما من علیه داوری صحبت نکردم و امروز نیز قصد ندارم در این خصوص صحبت کنم.
فرکی اضافه کرد:
پس از دیدار سیاه‌جامگان اول نفری که با خداداد عزیزی صحبت کرد من بودم چون خودم را جای او می‌گذارم و احساس هواداران را درک می‌کنم.
وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد ارتباط مجموعه سایپا و فدراسیون فوتبال باعث چرخش داوری به نفع این تیم شده است، عنوان کرد:
اگر می‌شود سوالاتی نپرسید که جهت‌دار و حاشیه‌دار باشد چرا که شما هیچ مستندی برای حرف خود ندارید و من نیز نمی‌خواهم به اینگونه سوالات جواب بدهم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *