پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

مورینیو:حذف کردن ۳ تیم لیگ برتری آسان نبود

جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب: 500119
آقای خاص معتقد است که کار تیمش برای رسیدن به ومبلی آسان نبوده است.
مورینیو:حذف کردن ۳ تیم لیگ برتری آسان نبود
به گزارش جهان نيوز به نقل از طرفداری- ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی منچستریونایتد در پی شکست 2-1 تیمش برابر هال سیتی که با پیروزی 3-2  شیاطین سرخ در مجموع همراه بود، حرف های زیادی برای گفتن نداشت. او که تلاش می کرد خود را خونسرد جلوه دهد، در پایان بازی گفت:
تنها می خواهم به بازیکنانم تبریک بگویم. مسیر سختی را تا فینال طی کردیم و اینک در فینال هستیم. نمی خواهم چیز دیگری بگویم، همین بس است؛ من خونسردم، روی نیمکت نشستم و اخراج نشدم، تنبیهی در کار نبود و پس حرف دیگری نیست.
وی به MUTV گفت:
خوشحالم، به ومبلی می رویم. قرعه سختی به ما خورده بود و رقبای دشواری برابرمان قرار گرفتند و مسابقات سختی را برایمان رقم زدند ولی ما موفق شدیم. ما به آنجا رسیدیم و در این راه سه تیم لیگ برتری را شکست دادیم که در راه رسیدن به فینال راحت نبود. ما بازی را شروع کردیم و همه چیز در کنترل بود تا این که اتفاقاتی رخ داد که بازی را از دست ما خارج ساخت و سپس ما باید با یک بازی یکسان از سوی هر دو تیم سازگار می شدیم و به خوبی از عهده این کار بر آمدیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *