پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

اظهار تاسف پلوسی برای ترامپ!

پنجشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب: 500022
رئیس اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا گفت برای ترامپ متأسف شدم و برایش دعا کردم.
اظهار تاسف پلوسی برای ترامپ!
به گزارش صداوسیما، رئیس اقلیت دمکرات مجلس نمایندگان آمریکا، اظهارات دونالد ترامپ را مبنی بر پیروز شدن در آراء مردمی در انتخابات ریاست جمهوری، عجیب و مایه تاسف دانست.
 
نانسی پلوسی می گوید از اظهارات ثابت نشده دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تقلب گسترده در آراء انتخاباتی که باعث شده بود او به هیلاری کلینتون در بخش آراء مردمی ببازد، ناراحت شده است.
 
نانسی پلوسی گفت: وقتی که رئیس جمهور اعلام کرد که او برنده رای مردمی است چون سه تا پنج میلیون نفر در کشور به صورت غیرقانونی رای دادند، وحشت زده شدم. چیزی که او گفت مبتنی بر واقعیت و مدرک و سند نبود.
 
نانسی پلوسی افزود: شما می دانید هیچ مدرکی وجود ندارد که گفته های رئیس جمهور را تائید کند. ما در گفتگوهای خود با او این موضوع را به صراحت برای وی بیان کردیم. من بسیار خشنودم که همکاران ما یعنی آقایان کامینگز و کلایبرن و نیز آقای برایدی که عضو ارشد کمیته دولت در مجلس نمایندگان آمریکا است، نامه ای را به همه دادستان های کل در سراسر کشور فرستادند و گفتند اسم هرکسی را که احتمال می دهید در انتخابات تقلب کرده باشد به ما بدهید.
 
نانسی پلوسی گفت: اینکه کسی که رئیس جمهور آمریکا شده است بیاید و بگوید که من در بخش آراء مردمی پیروز شدم و سه تا پنج میلیون آمریکایی به صورت غیرقانونی رای دادند، و بخواهد صداقت و درستی نظام انتخاباتی ما را زیر سئوال ببرد، عجیب است.
 
نانسی پلوسی تصریح کرد: او (ترامپ) می خواهد درباره چیزی تحقیق کند که اثبات نادرست بودنش خیلی روشن است. (این درحالی است که ) او در مقابل هرگونه تحقیق مبنی بر اقدام اخلالگرانه روسیه در انتخابات ما و هرگونه ارتباط با ستاد انتخاباتی اش، مقاومت می کند. همه آن چیزی که ما می خواهیم، روشن شدن حقیقت برای مردم آمریکا است. من واقعا احساس ناراحتی می کنم که رئیس جمهور (آمریکا) چنین ادعایی می کند. من برای او متاسف شدم. من برای او دعا کردم اما برای آمریکا هم دعا کردم.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *